Keulen (Köln)

Radisson Blu Köln****

4-12-2016
Gino
Goed hitel
Net terug van 2 overnachtingen in dit hotel ! Zeer goede service en prachtige kamers . Het hotel ligt wel ver van het centrum . Te voet is het te ver maar vlakbij metro en tram Wij namen de taxi voor 10 euro . Voor de metro betaal je ook 2,90 enkel wat veel is vind ik ! Ik zou zeker terug gaan want is prijs kwaliteit zeker zijn geld waard !
  • Reis vertrek datumDec. 2016
15-10-2014
Martijn
Mooie plek voor weekendje Keulen
Erg mooi, luxe en netjes hotel die zijn naam waarmaakt. Personeel is vriendelijk en kun je alles vragen. Ze spreken ook Engels. Het hotel s niet goedkoop, maar alles is wel op orde. Van het eten hebben wij alleen het ontbijt genomen en dit was echt heel erg goed. De kamers voldoen aan alle eisen. Enige minpuntje is toch dat je voor een stedentrip toch telkens 20-25 minuten moet lopen naar het centrum. Via de brug met de slotjes is het redelijk leuk lopen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
5-8-2013
ellen vermaere
Zeker voor herhaling vatbaar!
Zeer rustige ligging, vlak aan de metro. Kamers zijn zeer rustig
  • Reis vertrek datumJuli 2013
29-5-2013
eva
Super hotel
Ik verblijf voor mijn werk in veel verschillende hotels maar dit is toch 1 van mijn favorieten hotels. De kamers zijn heel mooi, modern ingericht met bad/ regendouche, koffie/thee maker, nederlandse tv (bvn) etc. Het ontbijt is heel uitgebreid, ze hebben er echt alles. Verder is het met de tram 10 min vanaf het centrum. het receptiepersoneel is altijd heel vriendelijk en dit geldt ook voor het bedienend personeel in het restaurant. Kortom een super hotel!
  • Reisgezelschapzakelijk
  • Reis vertrek datum2013
24-1-2013
Sandy
aanrader
Het hotel is heel groot, maar ook heel netjes. Nette badkamer met een regendouche, het ontbijt is ook goed. Vanaf dit hotel is het 20 minuten lopen naar het centrum (de altstad) van Keulen. Je kunt ook met de tram gaan, om de hoek opstappen. Het hotel ligt heel dicht bij de Koelmesse (de grote beurs). Parkeren is heel duur, maar je kunt ook gewoon in de straat parekeren voor 4 euro per dag.
  • Reis vertrek datumJan. 2013
29-10-2013
Suleika
Ontspannen na een drukke dag
Tijdens de Kerstperiode ben ik naar dit hotel geweest. Het lag op enige afstand v. h. centrum maar de tramhalte was schuin over het hotel, dus dit was geen probleem. Personeel was zeer vriendelijk en de kamers waren proper. Hierop niets aan te merken. Het enige nadeel is de lobby en de liften. De lobby is een open ruimte waarvan de hoogte tot aan het dak loopt en de gangen met de kamers er rond gelegen zijn. Er was 's nachts een feestje en als gevolg heb ik tot een stuk in de nacht wakker gelegen van het lawaai. De lift werkt met een kaartsysteem waarbij je de kaart in een soort van lezer moet steken alvorens je naar een verdieping kan gaan. Dit systeem werkt niet helemaal goed , als gevolg dat ik naar vanalle verdiepingen ben gebracht , behalve naar diegene waar ik moest zijn. Dit was niet enkel zo in mijn geval maar ook bij andere mensen die de lift namen. Een aanrader voor mensen die eens willen ontspannen na een hectische dag , want de kamers en welness zijn zeer ontspannend.
  • Reis vertrek datumDec. 2012
7-8-2012
Daniel
Super hotel
Hotel ligt tegenover de beursgebouwen van de Koelmesse, een soort RAI. Voor het hotel stopt tram 3 en 4. Met die tram ben je in 10 minuten in het centrum. Het hotel ligt namelijk vanaf de Altstad gezien aan de overkant van de rivier. Tot aan de brug is het ongeveer 3 km lopen. Personeel is super aardig, sauna is prima, stoombad vonden wij niet zo fris ruiken. Ontbijtbuffet is uitgebreid en prima prijs/kwaliteit. Wij hadden een standaard kamer, douchen in bad maar inclusief een prima regen douche.
  • Reis vertrek datumAug. 2012
2-8-2012
liesbeth Nizette
super goed en verzorgd hotel
langs een drukke baan, maar geen last van gehad en zeer rustig in het hotel zelf. Zeer uitgebreid ontbijt. Een klein stukje wandelen naar de stad maar je krijgt een plannetje en aan de receptie leggen ze het heel goed uit
  • Reis vertrek datumJuli 2012
27-6-2012
cornelissen min
degelijk hotel
gelegen tussen parkings en congresgebouwen
  • Reis vertrek datumJuni 2012
3-6-2012
F. Oudemast
Tophotel, goeie ligging, prijskwaliteit +
Geboekt via touroperator verbleven wij hier 2nachten voor minimaal bedrag. Je kan lopend naar het zentrum (30 à 40 min), maar ook met de metro die iedere 5 minuten vertrekt. Keulen is gezellig, heeft fantastische winkels en je kan er heerlijk eten (en stappen). Het Radisson heeft mooie kamers, ongelofelijk aardig personeel en een lekkere welness voor een uurtje ontspanning. En: zaterdagavond was er een discolonia clubparty in het hotel waar wij heerlijk aan meegedaan hebben.
  • Reis vertrek datumJuni 2012