Malgrat de Mar / Santa Susanna

Zwembad 7,5
Hygiëne 7,2

7-7-2018
Henriette
Fijne vakantie maar erg veel lawaai.
Leuk hotel vlak bij boulevard en centraal gelegen. Vriendelijk personeel. Alleen waren er in pinkster weekend grote groepen kinderen uit verschillende landen voor voetbal toernooi. Het was werkelijk niet te harden tot ‘snachts 4 uur en dit van zaterdag tm maandag. Verder lange wachtrijen voor de eetzaal
  • ReisgezelschapMet vrienden
Hygiëne 6,0
23-4-2018
Annemiek
Nooit meer!
Wij raden hotel Reymar niemand aan! Wij zijn niet veeleissend maar dit gaat gewoon te ver. Bij aankomst ochtends in het hotel was er niemand te bekennen, we hebben 3 uur gewacht voor we konden inchecken. De man achter de receptie huichelt met iedereen "jullie hebben de mooiste kamer" In werkelijkheid kregen we een naar rioolstinkende muffe kamer. Het balkon was ver vergaan. Gelijk een andere kamer aangevraagd dat leek even beter te gaan tot ik snachts mijn bed in wilde gaan en lange zwarte haren van de vorige vakantiegangers aantrof! Vreslijk Het restaurant is te klein voor het hotel elke ochtend in de rij. Het eten is elke ochtend eentonig. Drink geen water uit tap automaat het is gekoeld kraanwater met een chloorsmaak we hebben de rest van de week diarree gehad. Het middag/avond eten was niet te doen, wat koud moet zijn is lauw en wat warm moet zijn is koud. Dan word er weleens gezegd prijs/ kwaliteit maar dit gaat te ver!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Hygiëne 1,0
13-5-2018
Marlous
Geweldig personeel, prijs/kwaliteit uitstekend
Na het lezen van de reviews wist ik niet wat te verwachten, de reviews lopen erg uiteen. Ik vond het persoonlijk geweldig, de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Eten was prima, ben een makkelijker eter maar er was genoeg keus. Er is altijd wel iets dat je lust, anders ben je echt een pietlut (sorry). Het eten is doorgaans goed warm, soms iets lauw. Het ligt eraan hoe laat je komt eten, als het wat drukker is wordt het eten aangevuld en is dus goed warm. Soms een chocoladefontein, ook eens een kaasfondue-fontein gezien. Mensen doen erg hun best in de keuken. Ontbijt ook prima, eenvoudig maar lekker. Al ht personeel ontzettend aardig, veel mee gelachen. Mustafa van de receptie is een gouden vent, spreekt 15 talen en je kan alles vragen, heel behulpzaam. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Bedden idd aan de korte kant, maar er zijn erger dingen. Je krijgt waarvoor je betaald. Hier kom ik vaker terug, net zoals andere gasten die ik sprak
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Hygiëne 9,0
22-10-2017
Michel
Fantastische vakantie gehad!
Geen negatieve opmerkingen over hotel, personeel of eten prijs kwaliteit verhouding gewoon goed! Wie voor 150 euro 10 dagen h/p kan gaan en begint te klagen moet absoluut thuis blijven!!
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Eten 9,0
Kamers 9,0
Zwembad 9,0
Hygiëne 7,0
11-10-2017
Bernadette Lunenborg
Alles was fantastisch behalve het eten..
Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zwembad 8,0
Hygiëne 7,0
10-1-2018
Daniëlle
Geweldig en erg gastgericht en vriendelijk
Je wordt hier serieus genomen en ik kreeg meer dan verwacht. Personeel is altijd vriendelijk en persoonlijk je voelt je echt goed door het personeel en de energie. Leuke activiteiten ook.
  • ReisgezelschapMet een groep
Hygiëne 10,0
13-9-2017
Maud en karin
Super leuke vakantie gehad
Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Kindvriendelijk 7,0
Hygiëne 8,0
30-7-2017
Sharon de Vries
Verschrikkelijk hotel als je voor je rust komt.
Wij hebben hotel reymar geboekt om lekker een weekje te relaxen. Bij aankomst kregen we hotelkamer 117... wat een ramp. Kamer is klein, wel schoon en een groot terras waar zeker 150 mensen op neer kijken.. er wordt bier en andere rotzooi naar beneden gegooid wat allemaal op ons terras belande.. niemand die dit schoonmaakt met gevolg dat je niet je terras op kan zonder vast te plakken. Het grootse probleem was het enorme rumoer, lawaai en geschreeuw in gangen nabij onze kamer, ook in de nacht. Wij omschreven het als een gigantische kudde wilde dieren die iedere avond en ochtend door de gang langs onze kamer denderden.. hebben amper geslapen en uit ellende gaan we morgen een dag eerder naar huis. Helaas veel te duur hotel voor wat je krijgt..hoofdpijn.
Waardering 1,0
Hygiëne 4,0
27-3-2018
Patrick
Goed hotel
We zijn hier al 3 keer geweest en we hebben het super gehad.slaapkamers prima. Eten ook goed voor iedereen keuze genoeg.elke avond live muziek en 1 keer per week spanse avond.wat je voor dit hotel betaald hoef je echt niet te zeuren. Gewoon goed.e.n we gaan dit jaar weer 2018
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Hygiëne 8,0
27-7-2017
elvira grabijn
leuk hotel
het was een leuk hotel alleen moesten we lang wachten voor we in onze kamer konden het was een klein kamertje en een klein douche waar je eerst een handdouche moest aan zetten om de douche aan kon zetten het personeel was heel aardig en het eten was meestal het zelfde maar wel lekker de avond entertaming was ook een paar keer de zelfde artiest volgend jaar gaan we zeker terug
Kamers 5,0
Kindvriendelijk 10,0