Malgrat de Mar / Santa Susanna

Zwembad 7,5
Hygiëne 7,4

11-10-2017
Bernadette Lunenborg
Alles was fantastisch behalve het eten..
Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Hygiëne 7,0
13-9-2017
Maud en karin
Super leuke vakantie gehad
Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 7,0
Zwembad 10,0
30-7-2017
Sharon de Vries
Verschrikkelijk hotel als je voor je rust komt.
Wij hebben hotel reymar geboekt om lekker een weekje te relaxen. Bij aankomst kregen we hotelkamer 117... wat een ramp. Kamer is klein, wel schoon en een groot terras waar zeker 150 mensen op neer kijken.. er wordt bier en andere rotzooi naar beneden gegooid wat allemaal op ons terras belande.. niemand die dit schoonmaakt met gevolg dat je niet je terras op kan zonder vast te plakken. Het grootse probleem was het enorme rumoer, lawaai en geschreeuw in gangen nabij onze kamer, ook in de nacht. Wij omschreven het als een gigantische kudde wilde dieren die iedere avond en ochtend door de gang langs onze kamer denderden.. hebben amper geslapen en uit ellende gaan we morgen een dag eerder naar huis. Helaas veel te duur hotel voor wat je krijgt..hoofdpijn.
  • ReisgezelschapMet partner
Hygiëne 4,0
27-7-2017
elvira grabijn
leuk hotel
het was een leuk hotel alleen moesten we lang wachten voor we in onze kamer konden het was een klein kamertje en een klein douche waar je eerst een handdouche moest aan zetten om de douche aan kon zetten het personeel was heel aardig en het eten was meestal het zelfde maar wel lekker de avond entertaming was ook een paar keer de zelfde artiest volgend jaar gaan we zeker terug
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Hygiëne 10,0
15-6-2017
nellie_tel
Gezellig hotel in het midden van Malgrat de Mar
Hotel Reymar is een op zich gezellig hotel, met voor iedereen ruimte nog op het terras met zwembad. Stoelen en ligbedden genoeg. Elke avond live muziek. Kamers: eenvoudig, maar zeker schoon. Het hotel is gehorig. In mijn vakantieweek waren er twee voetbalelftallen aanwezig, met de nodige geluidsoverlast. Echt na twaalf uur 's nachts was alles rustig. De laatste paar dagen werd ik wakker geschreeuwd door jongeren, die tot een uur of vijf waren stappen. Het eten: tja, dat is voor iedereen anders, maar ik heb geen klachten. Groot buffet met veel keus. Een van de receptionisten sprak zowel Nederlands als Spaans. De bushalte en de taxi's staan voor de deur. Het strand is op ongeveer 100 meter, onder het spoor door.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Service 8,0
Eten 8,0
3-8-2017
Peggy E Danse
Heerlijk altijd gezellig !! echt een familie hotel
Het eten is met sprongen vooruit gegaan ze hebben een nieuwe chef Kok, we hebben genoten. Hadden uitstekende bedden en kussens een nieuwe flatscreen TV. Het ontbijt vinden wij niet zo geweldig de broodjes moeten beter, ook moeten ze bij het ontbijt met blok tijden werken want de capaciteit van de eetzaal is te klein voor een grote invasie dus lange wachttijd voor dat je de eetzaal kan betreden. Bij de receptie moeten ze toch echt met twee personen gaan werken als er een bus aankomt ook daar een lange wachttijd zeker als je moe bent is dat echt een ramp.
  • ReisgezelschapMet een groep
Kindvriendelijk 5,0
Hygiëne 7,0
24-5-2017
sonja
erg mooi schoon netjes en lekker eten
de liften zijn vaak bezet. t eten is goed warm en hotel kamers zijn erg netjes
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Kindvriendelijk 4,0
Zwembad 5,0
5-5-2017
Sharon
Leuk verblijf, maar niet voor herhaling vatbaar
Het ontbijt en avondeten is eentonig. Avondeten is koud, maar als je netjes vraag wanneer er nieuw eten wordt gebracht in de bakken, geven ze dit aan en kan je daarop wachten. Consumpties in hotel waren aan de dure kant. Hotelkamer was netjes en wij hadden een mooi uitzicht. Het is gehorig, zowel de buren als de muziek hoorde wij op de 5de verdieping. WiFi is gratis in de hotelbar, het kost €20 per week en is beschikbaar voor één apparaat en kan worden gebruikt in het hele hotel, inclusief hotel kamer. Het lenen van een afstandsbediening kost €5, die je daarna terugkrijg. Als je wegga en je hotelkamer uit moet, en je vertrek is s'avonds, is het mogelijk je hotel kamer aan te houden voor €30. Mocht je dit overwegen, vraag bij het inchecken gelijk over dit mogelijk is. Mustafa is een Nederlands sprekende baliemedewerker en is zeer behulpzaam.
  • ReisgezelschapMet een groep
Eten 3,0
Kindvriendelijk 2,0
27-9-2016
druktemakertje
waardeloos nep vriendelijk nooit meer
Ik heb niet veel goeds te vertellen,buiten dat Mustafa de man van de receptie erg vriendelijk en echt luistert wat je zegt of vraagt is iedereen daar onvriendelijk of nep vriendelijk om extra fooi te krijgen. de belg van de receptie is echt zo onbeschofd...1 vrouwtje vroeg om wc papier..zijn antwoord...hebt u dat dan nodig?. 1 ander vrouwtje vroeg 1 extra deken voor de koude nacht..zijn antwoord zet de verwarming maar aan. Dat het eten niet goed zou zijn had ik al gelezen en ik dacht bij mezelf...och ja je hebt altijd mensen die voor 1 dubbeltje betalen en 1 euro willen krijgen...zeikerse die altijd wat te zeuren hebben. ik ben nl normaal heel snel tevreden. Nu ben ik 1 van die zeikers die wat te zeuren heeft. Jeetje het eten was lauw,elke dag bijna het zelfde,smaakloos en de zaal en borden en bestek was verre van schoon. de borden waren vies aan de onderkant,aan het bestek zag je wat de gene voor je gegeten had.Veel vet aan vlees als ze dat al hadden fatsoenlijk... s morgens bij ontbijt kreeg je vlees en toetjes van de dag ervoor. Personeel is bot en kijkt je amper aan..help je mee je eigen rotzooi opruimen zeggen ze niet eens dank je wel. wijn wat overbleef schudden ze bij elkaar en 1 fles en krijg je de dag erna weer :( 3 x in de week de zelfde zangeres uit holland ppfff sorry maar mensen zaten met de handen op de oren en liepen weg omdat het echt niet aan te horen was. Gasten die elk jaar terug komen krijgen voorkeurs behandeling...wij staan bij ontbijt en dinner bijna half uur in de rij en hun lopen erlangs en gaan zo na binnen. daar word niets van gezegd. al met al 1 vreselijke vakantie, en vind dat de maatschapijen waar je deze reis kan boeken , de mensen eerlijk moet vertellen wat ze te wachten staat of dit hotel uit hun lijst schrappen. Onze vakantie waar we hard voor gespaard hadden en vooral waar we na veel te hebben meegemaakt echt aan toe waren...is helemaal verziekt...elke dag uit eten omdat je in het hotel echt niet kan eten ( ja de toetjes waren lekker Maar daar kan je iet 10 dagen op leven)......nogmaals ik ben snel tevreden,maar dit is echt vreselijk en ik ben van die 8 dagen in het hotel echt iet de enige...mensen klaagde steen en been bij elkaar en hadden allemaal niets goed over het eten en vriendelijheid.
  • ReisgezelschapMet partner
Zwembad 5,0
20-10-2016
chris antwerpen
nooit meer
Bij de aankomst heb ik 2 uur moeten aanschuiven voor in te checken. Er was slechts 1 man aan de balie, en niemand kwam helpen. Voor het ontbijt en het middag- en avondeten heb ik telkens minstens 15 minuten aangeschoven. Ik kreeg een te kleine éénpersoonskamer (335) en moest toch 80 € supplement betalen, dat men eigenlijk betaald als single in een tweepersoonskamer. Ik vroeg direkt een betere kamer, maar het hotel was vol zei men. In de badkamer was de douche slechts 50 cm breed. sNachts liepen er in de badkamer en de kamer enkele kakkerlakken rond en een duizendpoot. Ik vond nog een pilleke in een schuifje van de vorige bewoner. sAvonds was er de hele week dezelfde muziek voor de Surinaamse hotelgasten. sMorgens kwam het kamermeisje rond 9 uur de vuile handdoeken halen, maar slechts om 15 uur bracht ze terug propere handdoeken. Het eten was goed, maar niet speciaal. Mijn betaalde 80 € aan reisbureau heb ik niet teruggekregen, ook niet omdat de kamer niet in orde was.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumSept. 2016