Malgrat de Mar / Santa Susanna

Hygiëne 7,1

22-10-2017
Michel
Fantastische vakantie gehad!
Geen negatieve opmerkingen over hotel, personeel of eten prijs kwaliteit verhouding gewoon goed! Wie voor 150 euro 10 dagen h/p kan gaan en begint te klagen moet absoluut thuis blijven!!
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Prijs / kwaliteit 10,0
Eten 9,0
Kamers 9,0
Zwembad 9,0
11-10-2017
Bernadette Lunenborg
Alles was fantastisch behalve het eten..
Het hotel ligt aan de boulevard. Supermarkt, winkels, openbaar vervoer allemaal in de buurt. Zelfs het strand is heel dichtbij. Het hotel is schoon, het personeel is vriendelijk. De bedden slapen goed en de douche is heerlijk. De enige twee minpuntjes zijn dat de warme maaltijd nooit warm is. Altijd koud of lauw. Zelfs een aantal keren moeten wachten op binnen te komen ivm geen tafel vrij om te eten. En het op de kamers erg gehorig is. De tv aan hoef je zelf niet te doen je kan alles horen via de buren, zelfs als ze praten.Zelfs het gesnurk van de buren hoor je. Wij zaten op de vijfde verdieping.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Kamers 7,0
13-9-2017
Maud en karin
Super leuke vakantie gehad
Vlak aan zee bij hotel heerlijk zwembad leuk personeel avond entertainment
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017
Prijs / kwaliteit 9,0
Eten 7,0
Zwembad 10,0
30-7-2017
Sharon de Vries
Verschrikkelijk hotel als je voor je rust komt.
Wij hebben hotel reymar geboekt om lekker een weekje te relaxen. Bij aankomst kregen we hotelkamer 117... wat een ramp. Kamer is klein, wel schoon en een groot terras waar zeker 150 mensen op neer kijken.. er wordt bier en andere rotzooi naar beneden gegooid wat allemaal op ons terras belande.. niemand die dit schoonmaakt met gevolg dat je niet je terras op kan zonder vast te plakken. Het grootse probleem was het enorme rumoer, lawaai en geschreeuw in gangen nabij onze kamer, ook in de nacht. Wij omschreven het als een gigantische kudde wilde dieren die iedere avond en ochtend door de gang langs onze kamer denderden.. hebben amper geslapen en uit ellende gaan we morgen een dag eerder naar huis. Helaas veel te duur hotel voor wat je krijgt..hoofdpijn.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
Hygiëne 4,0
27-7-2017
elvira grabijn
leuk hotel
het was een leuk hotel alleen moesten we lang wachten voor we in onze kamer konden het was een klein kamertje en een klein douche waar je eerst een handdouche moest aan zetten om de douche aan kon zetten het personeel was heel aardig en het eten was meestal het zelfde maar wel lekker de avond entertaming was ook een paar keer de zelfde artiest volgend jaar gaan we zeker terug
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Hygiëne 10,0
15-6-2017
nellie_tel
Gezellig hotel in het midden van Malgrat de Mar
Hotel Reymar is een op zich gezellig hotel, met voor iedereen ruimte nog op het terras met zwembad. Stoelen en ligbedden genoeg. Elke avond live muziek. Kamers: eenvoudig, maar zeker schoon. Het hotel is gehorig. In mijn vakantieweek waren er twee voetbalelftallen aanwezig, met de nodige geluidsoverlast. Echt na twaalf uur 's nachts was alles rustig. De laatste paar dagen werd ik wakker geschreeuwd door jongeren, die tot een uur of vijf waren stappen. Het eten: tja, dat is voor iedereen anders, maar ik heb geen klachten. Groot buffet met veel keus. Een van de receptionisten sprak zowel Nederlands als Spaans. De bushalte en de taxi's staan voor de deur. Het strand is op ongeveer 100 meter, onder het spoor door.
  • ReisgezelschapAlleenreizend
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Service 8,0
Eten 8,0
3-8-2017
Peggy E Danse
Heerlijk altijd gezellig !! echt een familie hotel
Het eten is met sprongen vooruit gegaan ze hebben een nieuwe chef Kok, we hebben genoten. Hadden uitstekende bedden en kussens een nieuwe flatscreen TV. Het ontbijt vinden wij niet zo geweldig de broodjes moeten beter, ook moeten ze bij het ontbijt met blok tijden werken want de capaciteit van de eetzaal is te klein voor een grote invasie dus lange wachttijd voor dat je de eetzaal kan betreden. Bij de receptie moeten ze toch echt met twee personen gaan werken als er een bus aankomt ook daar een lange wachttijd zeker als je moe bent is dat echt een ramp.
  • ReisgezelschapMet een groep
  • Reis vertrek datumJuni 2017
Ligging 10,0
Service 8,0
Eten 8,0
Kindvriendelijk 5,0
24-5-2017
sonja
erg mooi schoon netjes en lekker eten
de liften zijn vaak bezet. t eten is goed warm en hotel kamers zijn erg netjes
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Kindvriendelijk 4,0
Zwembad 5,0
5-5-2017
Sharon
Leuk verblijf, maar niet voor herhaling vatbaar
Het ontbijt en avondeten is eentonig. Avondeten is koud, maar als je netjes vraag wanneer er nieuw eten wordt gebracht in de bakken, geven ze dit aan en kan je daarop wachten. Consumpties in hotel waren aan de dure kant. Hotelkamer was netjes en wij hadden een mooi uitzicht. Het is gehorig, zowel de buren als de muziek hoorde wij op de 5de verdieping. WiFi is gratis in de hotelbar, het kost €20 per week en is beschikbaar voor één apparaat en kan worden gebruikt in het hele hotel, inclusief hotel kamer. Het lenen van een afstandsbediening kost €5, die je daarna terugkrijg. Als je wegga en je hotelkamer uit moet, en je vertrek is s'avonds, is het mogelijk je hotel kamer aan te houden voor €30. Mocht je dit overwegen, vraag bij het inchecken gelijk over dit mogelijk is. Mustafa is een Nederlands sprekende baliemedewerker en is zeer behulpzaam.
  • ReisgezelschapMet een groep
Eten 3,0
Kindvriendelijk 2,0
28-10-2017
abraham
nooit meer, slechte service van touroperator
aankomst per bus 8.45 uur moesten tot 14.00 uur wachten in de bar, openruimte waar je ook je bagage kon zetten .Waren eerst door de bus ,die reed ook voor passagiers van touroperator afgezet bij het verkeerde hotel, moesten dus ongeveer 1 kilometer lopen naar het juiste hotel want de bus was vertrokken.'s morgens in de rij staan voor ontbijt, ongeveer 3 kwartier. Kleine kamer, geen afstandsbediening op de kamer voor de tv, statiegeld 5 euro bij de receptie, dure prijzen voor consumpties bij het zwembad. Ontvangst bij receptie door een oude chagrijnige man die alles met de hand inschreef, koppel wat ook bij ons was in de bus en geboekt volpension, ontbijttijd was nog niet verstreken moest betalen voor ontbijt en werd ook geschoffeerd op de dag van vertrek, mocht niet dineren. Diner middels buffet, ging je tijdig daar was het eten nog enigszins warm.
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Waardering 5,0