Kos-Stad / Lambi e.o.

Hoeveelheid ruimte 8.5

13-8-2019
Caroline
Wij gaan zeker terug!
Knus familiehotelletje vlak bij het centrum. Heel vriendelijk personeel! Kamer was niet zo heel groot, maar alles was er wat je nodig hebt. Jammer dat ze niet volledig verduisterd kon worden. In de keuken was een rolluik, onze dochter sliep wel in het donker. Zwembad zone was heel aangenaam om te vertoeven, altijd voldoende ligbedden aanwezig, meevaller in het hoogseizoen. Wij hadden half pension, buffet was niet heel uitgebreid en dikwijls dezelfde keuze, maar het lukte me toch om elke dag andere combinaties te maken. A la carte kan er ook gegeten worden, porties zijn enorm groot! Heel veel te doen voor de kids, populair hotel bij Nederlanders dus had onze dochter heel snel vriendinnetjes waarmee ze optrok. De minpuntjes die wij ondervonden: drank duur, bijbetalen voor wifi en airco, zoals gezegd geen verduistering in de kamer en gebouwen verspreid op een kruispunt dus eventueel de straat oversteken om bij zwembad/restaurant te komen
  • Reis vertrek datumAug. 2019
27-7-2019
Niels
Zeker een aanrader!
Top accomodatie in Kos Stad. Huur een paar fietsen en met 5 min. ben je aan het water en in de stad. Ook lopend (in ons geval met buggy) ook prima te doen in een kwartiertje. Wij hadden een appartement in het sauterain (dus -1) waar we in eerste instantie na een lange reisdag niet heel content mee waren. Relatief weinig licht en aan de straatkant, pal naast de hoofdingang. Gevraagd of we nog konden wisselen, en een dag later waren er opties om te verkassen. Uiteindelijk niet gedaan omdat we een balkon hadden in volledige schaduw, wat ook wel lekker is tijdens de zonnige dagen op Kos! Het appartement was verder prima, de badkamer en keuken zijn gedateerd, maar alles werkt en echt alles is voor handen. Dikke complimenten voor de receptie, erg vriendelijk een meedenkend. Elke dag frisse handdoeken en schoonmaak, super! Zwembad is heerlijk, evenals de ligbedden. Eten is prima, prijzen aan het zwembad wel aan de prijs. Al met al top!
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Inrichting 7.0
Hoeveelheid ruimte 7.0
22-6-2019
Familie Lubbers
Heerlijk tot rust gekomen met ons zoontje
Super complex dat zeer goed is onderhouden, gunstige ligging voor Kos down town (prima aan te lopen of fietsen). Er is internet aanwezig, het eten is goed, het zwembad wordt elke dag schoon gemaakt, de ligbedden zijn goed en er zijn speelplaatsen zowel indoor als outdoor voor kinderen van alle leeftijden. Onze zoon van 15 maanden kwam in een oase van speelgoed terecht waar hij zich uren vrij (onder toezicht van ons) kon vermaken. Heb je een baby/peuter en wil je tot rust komen? This is the place to be. Ons zoontje werd in de eerste week ziek (niets ernstigs, maar toch) waardoor we even een dokter wilde zien. Binnen 2 uur stond de dokter bij ons (!) met de juiste medicijnen die wij bij het hotel mochten afrekenen tegen hele normale prijzen. Het hotel heeft een eigen dokter. Voor ons is dat, achteraf, een heel groot pluspunt met zo’n kleine handenbinder.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
12-6-2019
Marsja
Super! Voor herhaling vatbaar!
Een super accomodatie! Wij hadden een appartement met een slaapkamer en dat was prima te doen met drie volwassenen. De medewerkers van de receptie en bij het restaurant zijn super vriendelijk en doen alles voor je. Wij hebben er alleen gelunched en een keer een bbq avond gehad, die waren beide prima, was lekker eten alleen niet altijd even warm. Het zwembad is prachtig waardoor je vergeet dat het strand een eindje lopen is (max 10-15 min.). Genoeg ligbedjes en parasols en zelfs bediening aan het zwembad. Al met al was het een super vakantie op een mooie plek! Tip: als je daar toch bent, huur een auto. Je komt zo op de mooiste plekjes in de bergen terecht met een prachtig uitzicht over het eiland.
  • Reis vertrek datumMei 2019
13-10-2018
Loek
Top ! Jammer alleen van het onverwachte sluiten
Hotel is zeer netjes en verzorgd en heeft een prima ligging. Service is prima en zeer vriendelijk personeel. Er wordt Nedelands gesproken aan de receptie. Minpuntje was wel dat het hotel ging sluiten op 7 oktober terwijl wij geboekt hadden tot 11 oktober bij touroperator. We zijn toen overgebracht naar een resort wat niet in verhouding stond tot Hotel Peridis. Een kwestie van pech volgens touroperator wat naar eigen zeggen geen reisorganisatie is, maar een bemiddelaar
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
10-9-2018
Remon & Femke
Fantastisch, een echt Familie Resort!
Wij hebben hier een super fijne vakantie gehad samen met onze dochter van 1 jaar oud. Het complex is mooi aangelegd en super goed onderhouden. Het ligt in een wat rustiger deel van Kos stad. Het centrum/de haven is op loopafstand maar wel circa 20 minuten. De mooie stranden liggen net voorbij de haven dus een fiets huren is geen overbodige luxe (nog geen 3 euro per fiets per dag). De kamers zijn erg netjes en schoon en de bedden goed. Wij hadden een 2 kamer app. type B geboekt wat wel aan de kleine kant is. Het zwembad is echt top. Mooi, groot en ook leuk voor de aller kleinste. Daarnaast zijn er voldoende faciliteiten en vermaak voor kinderen. Het ontbijt biedt voldoende keuze en ook de lunchkaart is goed en niet te duur. Het personeel bij de bar/het restaurant is super vriendelijk en behulpzaam. Grote complimenten voor Ali en zijn team! Al met al een erg fijne plek en een echt Familie Resort!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Hoeveelheid ruimte 6.0
4-10-2018
Saskia
Kinderparadijs
We hebben echt een hele fijne vakantie gehad. Het enige minpuntje van het hotel is dat je de straat van het hoofdgebouw over moet steken om bij het zwembad/restaurant te komen, anders kregen ze een dikke 10! We hadden een fam. Kamer met 2 slaapkamers. Voldoende ruimte, groot terras en op iedere kamer een tv en airco! Wat een vriendelijke mensen! Lopend ben je in 5/10 minuten in Kos stad. Leuke haven met leuke steegjes en veel winkeltjes en restaurantjes. Kun je voor een leuke prijs heerlijk eten. En overal zijn ze even vriendelijk voor kinderen! En Kos is een echt poezeneiland. Zowel op het resort als daarbuiten. Het zwembad was fijn. Een klein babyzwembad (laat je spulletjes maar thuis, er ligt vanalles bij het zwembad om mee te spelen) en een groot zwembad. Met een kleine en een grote glijbaan. Onze kinderen waren niet weg te slaan bij de speeltuin. Heel erg leuk opgezet!(ook binnen) Al met al een super vakantie gehad!
  • Reis vertrek datumSept. 2018
28-8-2018
Ellen
Aanrader!
Nog mooier dan we verwachtten! Met 2 pubers en kind van 7 hier geweest. Keurig, fris en een echt mooi 5 pers. appartement. De jongste had bij aankomst een klein kadootje op zn bed liggen. Balkon wat krap met zn 5en, maar het ging. Handdoekservice, dus elke dag een schone handdoek bij het zwembad! Binnen 100 m een grote supermarkt, een klein supermarktje en een bakker. Hou je van wat meer rust en minder toerisme dan zit je aan de goede kant van Kos stad. De betere en hippere winkels en restaurants waar de locals komen vind je in de buurt. Taverne Alla ki alla is echt een aanrader eten(hip&kwaliteit)! Daar om de hoek vind je nog meer leuke restaurants. Aliada (traditioneler) zit om de hoek bij het hotel. Je proeft echt het verschil met de toeristische restaurants in de haven en centrum. Personeel is er ook een stuk vriendelijker. Meer tijd/aandacht. Aanrader voor kwaliteits fake merkkleding: Summer Memories, Vasileos Georgiou 12 Kos
28-8-2018
Fam Meijer
Uitstekende appartementen maar boek geen hp
Het is een zeer kindvriendelijk complex, met een mooi zwembad en relaxte sfeer. Goede bedden en ruime accommodatie. Badkamer met bad maar goede douche. Schoonmaak is goed en al het personeel is zeer vriendelijk. Appartementen aan de straatzijde kunnen last van verkeer hebben. Hoofdstraat is druk. In de omgeving voldoende restaurannts. Na drie keer halfpension is dit de eerste keer dat dit zeer slecht is bevallen. Boek hier geen halfpension. Het eten is elke dag hetzelfde en koud en soms rauw. Ook bij BBQ avond en Griekse avond. Advies, boek logies. Dan heb je een top accommodatie. Daarnaast zijn de drankjes in prijs enorm toegenomen. Frisdrank kost drie euro. Ook ijsjes rond drie euro. Alle lof voor het personeel. Nu nog een andere keuken en ze zijn weer een 9 waard.
26-8-2018
cvr
Fantastische, kindvriendelijke accommodatie.
Positief: vriendelijk personeel, zowel schoonmaak, receptie als bedienend personeel. Kamers zijn onderling verschillend, worden prima schoongemaakt. Elke dag handdoekwissel. Zwembad speels opgezet met veel groen. Ruim voldoende zonnebedjes en voor 09.00 uur geen handdoeken er op. Wij hadden half pension. Wat erg prettig is is dat het diner ook omgewisseld kan worden voor een lunch. Op loopafstand van Kos stad maar fietsen zijn goedkoop te huur. Heel kindvriendelijk. Punten ter verbetering: verduisterende gordijnen. Wij hadden de ramen afgeplakt met vuilniszakken omdat het anders erg vroeg licht werd (en de kinderen wakker). Nederlands sprekende animatie zou fijn zijn. Het merendeel van de gasten is Nederlands. Verder niets dan lof. Wij bevelen Peridis graag aan maar boek dan niet via touroperator: dat is een ramp met wisselende vertrektijden en zelfs de luchthaven wordt verwisseld. Heenreis vanaf Maastricht, Terugreis naar Schiphol!