Kokkari

8.8
Poseidon**

24-7-2019
Richard en Annita
Om een week te relaxen voor herhaling vatbaar
Kleinschalig hotel, zeer gastvrije familie. Schone kamer, mooie ligging (wij hadden zeezicht). Leuke plaats met volop terrasjes en eigenlijk alles wat je nodig hebt op loopafstand. Lekker gegeten op terras direct aan zee.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
8-11-2018
Karin bouma
Super gaaf!
Erg gezellig plaatsje en hotel direct aan de gezellige boulevard
  • Reis vertrek datumSept. 2018
1-8-2018
John en Hilko
Wij hebben een fantastisch verblijf gehad, werden hartelijk verwelkomd op het terras met een drankje door "mama" en kregen van Spyros uitleg over Kokkari en omgeving. Een lamp op de badkamer ging kapot en werd binnen 5 minuten vervangen. Vriendelijk personeel, goeie service, kortom een aanrader.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
23-6-2018
Anton Peters
Een fantastisch restaurant. Eten wordt met liefde gemaakt. Dit Proef je. Een van onze toppers in Kokkari. Zeer aan te bevelen.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
3-7-2018
Sonja en Gerard Nieuwenhuis
voor herhaling vatbaar, fantastisch
Goed onderkomen en gezellige eigenaren die weten wat je nodig hebt om een lekkere vakantie te hebben.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
18-9-2017
Lisa
Super vakantie gehad!
Goede ontvangst bij het hotel. De familie die het hotel/restaurant runt is zeer gastvrij en erg geïnteresseerd. De hotelkamer was netjes, iets aan de kleine kant maar voldoet verder prima. Het eten in het restaurant was erg goed, drie keer hier gegeten van de acht dagen. Het hotel ligt mooi gelegen, aan de gezellige boulevard en vlakbij een mooie baai.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
10-10-2017
Gerda
We werden zeer vriendelijk ontvangen door Spiros
De kamers zijn klein met weinig kastruimte en een hele kleine douche maar wel schoon. Maar als het mooi weer is zit je toch niet op je kamer . Wij vonden het prima. Het eten was echt heerlijk. Wij hebben er alle avonden gegeten. Een hele gastvrije familie. Als ze je konden helpen dan deden ze dat met volle overgave. Dit hebben wij niet eerder zo meegemaakt.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
14-8-2017
Joyce
Fantastische vakantie gehad!
Mijn vriend en ik zijn net terug van 8 dagen hotel poseidon. Het was fantastisch! Wij zochten (als 30 Plussers zonder kids) een zonvakantie om te relaxen bijkomen en te ontspannen en dat is optimaal gelukt. Het hotel is ontzettend schoon, de familie die het runt is oprecht geïnteresseerd en onwijs vriendelijk, het eten is heerlijk, hotel is ideaal gelegen tov strand, stad, openbaar vervoer etc. Wij gaan zeker terug! Ondanks het hoogseizoen was het niet superdruk. Het fijne aan samos is dat het erg groen is, en vooral de mensen zo vriendelijk zijn (zeker niet opdringerig). Wij vinden het zeker een aanrader voor stellen die van een ontspannen, relaxte vakantie houden, maar die zeker niet saai is!
  • Reis vertrek datumAug. 2017
17-8-2017
Vos
Super verblijf
Hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn moeder. Echt schatten van mensen. We hadden een studio vlak achter het hotel, op een rustige locatie net achter de boulevard. Kamer voldeed aan alle eisen en leek zeer recent te zijn gerenoveerd. 11 nachten verbleven en vier maal gegeten bij het restaurant dat bij het hotel hoort. Poseidon is zeker één van de beste restaurants in Kokkari en zeker een aanrader! Al met al een heerlijk verblijf met zeer vriendelijke en attente bediening.
  • Reis vertrek datumJuli 2017
25-9-2016
Jannemarie en René
Zomers ontspannen in Grieks gastvrij familiehotel
Wij zijn 12 keer in Griekenland geweest, waarvan 5 keer naar Kokkari, en dit was veruit de beste accommodatie die we ooit hadden: zeer ruime 3 pers. studio met groot terras (die je deelt met buren, daar moet je geluk mee hebben en dat hadden we), airco, wifi, prima douche met schuifdeuren, waterkoker, koelkast, anti-mughouder in stopcontact en - last but not least - uitstekende bedden! Gevolg: nog nooit zo lekker en goed geslapen als daar. Bovendien een lekker ontbijt (verveelt niet!) met uitzicht vanuit het raam naar azuurblauwe terras en zee. De familie is aardig, hardwerkend, ondernemend en gastvrij. Wij kenden ze van vorige bezoeken als restauranthouder; toen vonden we ze al uitstekend. Voegen we nog aan toe prima hoteliers! O ja, en we hebben om de avond bij Poseidon gegeten, voelden ons niet bezwaard als we elders aten. Maar het authentiek-Griekse familierestaurant behoort tot de besten van het dorp, dus een genoegen om daar te eten.
  • Reis vertrek datumSept. 2016