Lazise

Staat v/h sanitair 8.6

2-7-2019
Corine
TOP Camping
Kort bij Lazise gelegen camping. Goed verzorgde en onderhouden camping met mooie nieuwe huur accommodaties. Verbleven in Maxi Elite en dit was een super mooie accommodatie. Heel vriendelijk personeel aan receptie en in restaurant. Kleine campingwinkel waar men wel lekker broodjes heeft. Zwembad groot genoeg en met mooie nieuwe glijbaan en jacuzzi. Camping is geschikt voor ouderen en echtparen met jonge kinderen.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
19-9-2018
Henk63
Super camping
Geweldige camping. Wij komen hier nu 14jaar op rij en voor 2019 al weer gereserveerd. Heerlijk dicht bij lazise. Sanitair goed schoon en wordt minimaal 3X per dag schoongemaakt . Restaurant is goed met vriendelijk personeel. Op de camping zijn ze dagelijks bezig met het onderhouden en schoonhouden van de camping. Wij hadden een plek Lido gereserveerd wat een iets ruimere plek is . Al met al een goede camping met vriendelijk personeel.
12-11-2018
Leanne
Gezellige en schone camping!
Fijne camping met zeer schone onderkomen. Al 4 jr op rij elke keer terug naar Du Parc. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Tv, airco (met verwarming) en alle keuken gerij om ook een gezellig dineer in het huisje voor te bereiden. Je kunt je auto goed kwijt en lopen naar het gezellige dorp van Lazise op slechts 10 minuten. De wandeling naar het dorp is verlicht en gezellig, je hebt amper door dat je 10 minuten hebt gelopen. De camping is voorzien van een terras waar je goed kunt eten. Een echte Aanrader !
Staat v/h sanitair 10.0
12-9-2018
Martijn Boerma
Leuke familie camping.
Grote camping. Maar niet verevelend. Er was voldoende ruimte bij het zwembad en sanitair en de animatie had ruim voldoende tijd voor onze kinderen. Komt waarschijnlijk ook doordat we buiten het hoogseizoen waren. Camping was wel helemaal vol. Mooi strand bij de camping. Animatie en zwembad voorla gericht op jongere kinderen. Het italianse personeel was niet vriendelijk. Ongeveer 50-50 stacaravans vs staplaatsen. Loopafstand vanaf Lazise.
1-10-2018
Joke
Prima
Mooie camping, prima Maxielite. Volgens site camping heb je pp in parkeergarage maar dat ligt helemaal aan welk nummer Maxi elite je krijgt. Hou daar rekening mee. En dan is het parkeren niet altijd ideaal. Vriendelijk personeel op alle locaties. Wisten van te voren dat omgeving erg toeristisch is, maar misten toch het echte Italiaanse leven. Begrijp dat de toeristen de verdiensten zijn in dit deel van Italie, maar in mijn ogen passen de Italianen zich teveel aan aan de toeristen. Jammer. Maar Du Parc is een aanrader als je dat fijn vindt.
27-8-2018
Nathalie
Nette camping, poolbar heeft upgrade nodig
Nette camping op loopafstand van het centrum van Lazise. Wij zaten in een Maxi Elite caravan, deze was zeer netjes. Echter de locatie liet te wensen over....recht tegenover een toiletgebouw. Voor de prijs van deze mobile home had de locatie beter gekund. Het personeel was niet heel vriendelijk. De poolbar zou een flinke upgrade moeten krijgen. Hier is veel meer uit te halen; iets vrolijker personeel, lagere prijzen, muziek erbij en een uitgebreidere lunchkaart.
Staat v/h sanitair 6.0
24-8-2018
Denise Riethof
We zouden terugkomen, mits gezelliger personeel
Fijne camping, voldoende groen, goede animatie. Matig assortiment zwembadbar, zeer onproffensioneel, onvriendelijk en onbehulpzaam personeel aan de receptie. Bij aankomst nul informatie en heel onvriendelijke benadering. Wij voelden ons totaal niet welkom als gast! Bij vertrek zelfde ervaring, er werd ons niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest en geen fijne reis gewenst. Werd ons alleen verzocht binnen een uur het park te verlaten anders zouden we moeten bijbetalen. Supermarkt personeel ook zeer onvriendelijk. Pizzaria personeel was echter wel vriendelijk.
Staat v/h sanitair 7.0
22-9-2018
Jeroen
Fantastische ligging
Lasize is heerlijk. Lekker eten / ijs en slenteren door oude centrum. Vanaf de camping is het ~400 meter lopen en dan ga je door de kasteel poort. Het eten op de camping is prima, maar doet dat er toe als je Lasize zo dicht bij hebt? Zwembad is schoon maar beetje outdated. Accomodaties zijn nieuw,schoon en mooi opgezet. Ondergrondse parkeergarage voor stacaravans. Strandje hoort niet bij de camping maar is publieke toegang. Supermarkt is erg klein in verhouding met camping (lidl op loopafstand). Verdomde stijl opgebouwde camping, het is een stijle klim naar boven.
Staat v/h sanitair 7.0
13-11-2018
Wendy
Zeer fijne familie camping
Camping Du Parc is een hele leuke familiecamping gelijk aan het Gardameer. Het is niet al te groot en dus ook niet zo massaal. Alles wat je nodig bent is er speeltuin/restaurant/zwembad/pizzeria en op loopafstand van Lazise. Wij vonden het met kleine kinderen 2/4/5 jaar een erg fijne camping.
8-8-2018
JB
Een prachtige camping aan het Gardameer
Wij hebben deze zomer een kleine twee weken op deze camping gestaan. Een prachtig groene camping, met veel schaduw. Wij stonden tegenover het winkeltje. Prima grote plaats. Het toiletgebouw hebben wij nog nergens zo schoon gezien en zeer goede douches, TOP!! Lazise ligt zeer dichtbij op loopafstand. Wel touristisch, maar dat weet je van tevoren! Voor de kinderen loopt het meer zeer langzaam af, je kan nog tot ver in het meer staan. Al met al een super camping.