Lazise

Du Parc***
Staat v/h sanitair 8.6

20-8-2019
Dvdc
Best prijzig voor deze camping
Op zich een goede camping voor wie op zoek is naar rust en een basic camping zonder al die Overbodige randanilatie en toeters en bellen. Zwembad stelt niet veel voor, winkel op de camping stelt al helemaal niks voor. Na 9u geen brood meer en het brood is amper te eten. Het strand aan het meter is veel te smal en je mag van geluk spreken als je er een plaatsje vindt om je handdoek te leggen. Leuk dat het op wandelafstand van Lazise ligt, maar om er nu alle dagen naar toe te stappen, dat nu ook weer niet. In de maxi elite accomodaties zijn er op het terras geen ligbedden. Vonden wij heel vervelend. Keukengereedschap was er ook niet, zelf geen schaar. Ontbijtkommetjes of iets dergelijks voor ontbijt of aperitief was er ook niet. Dan maar cornflakes eten uit grote spaghettiborden ... de bedden waren prima !
  • Reis vertrek datumAug. 2019
Eetgelegenheden 7.0
18-8-2019
Marjan
Geweldig!
Geweldige camping op een geweldige plek. We waren hier nu voor de tweede keer. We hadden een stacaravan maxi lido superior dichtbij het meer. Alles was tip top in orde. Het nieuwe zwembad ( 16+ ) is echt schitterend. Het uitzicht adembenemend. De kinderen hebben enorm genoten van de animatie. Het dansen en de andere activiteiten vonden ze erg leuk! De mensen op de camping zijn erg vriendelijk. Wij zouden iedereen aanraden om naar ‘Du Parc’ te gaan.
  • Reis vertrek datumAug. 2019
30-7-2019
Familie Ploeg
Wij hebben een fantastische vakantie op camping Du Parc gehad. We werden vriendelijk ontvangen en de accommodatie was geweldig. Een hele schone caravan, linnengoed in orde, heerlijke matrassen om op te slapen en de badkamers super. De stortdouche is fantastisch. De airco is digitaal in te stellen en kan 24 uur per dag aan staan. Dat zit bij de prijs inbegrepen. Het park ligt aan het Gardameer en ligt naast Lazise. Heerlijk om daar 's avonds naartoe te kunnen lopen, je hoeft dan niet te parkeren en elke avond van een heerlijk ijsje genieten bij Angelina. De mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk en helpen je goed. Het is een aanrader!!
13-8-2019
Fam. Reinders
Fijne camping op een hele goede locatie!
Wij zijn van 14 juli t/m 28 juli op Du Parc geweest. Mooie accommodatie. Grote veranda, prima bedden en fijne ruime badkamer. Vaatwasser in keuken. De camping is heel leuk en dichtbij Lazise. Animatie was heel leuk en zwembad is overzichtelijk. Heel fijn met kleinere kinderen. Restaurant was verrassend goed! Kortom een heerlijk verblijf op Camping Du Parc! Een aanrader! 👌 Wij gaan zeker nog eens terug.
Eetgelegenheden 10.0
4-8-2019
Anoniem
Voor ons geen tweede keer...
In hoogseizoen geen bedje bij zwembad of plekje op strand. Het is echt hutje mutje. Wij misten sfeer op de camping, voor ons geen tweede keer. De stacaravan was wel erg mooi en nieuw en schoon.
Eetgelegenheden 4.0
Staat v/h sanitair 7.0
24-7-2019
Margareth
Ieder jaar toch weer terug
Het was weer top. Sanitair super schoon...was voir ons de zevende keer. Tussendoor ook Spanje gehad. Maar voor ons is Du Parc de meest fijne camping. Lazise dichtbij. Nieuwe zwembad ook mooi met prachtig uitzicht over Lazise.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Eetgelegenheden 7.0
2-7-2019
Corine
TOP Camping
Kort bij Lazise gelegen camping. Goed verzorgde en onderhouden camping met mooie nieuwe huur accommodaties. Verbleven in Maxi Elite en dit was een super mooie accommodatie. Heel vriendelijk personeel aan receptie en in restaurant. Kleine campingwinkel waar men wel lekker broodjes heeft. Zwembad groot genoeg en met mooie nieuwe glijbaan en jacuzzi. Camping is geschikt voor ouderen en echtparen met jonge kinderen.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
19-9-2018
Henk63
Super camping
Geweldige camping. Wij komen hier nu 14jaar op rij en voor 2019 al weer gereserveerd. Heerlijk dicht bij lazise. Sanitair goed schoon en wordt minimaal 3X per dag schoongemaakt . Restaurant is goed met vriendelijk personeel. Op de camping zijn ze dagelijks bezig met het onderhouden en schoonhouden van de camping. Wij hadden een plek Lido gereserveerd wat een iets ruimere plek is . Al met al een goede camping met vriendelijk personeel.
12-11-2018
Leanne
Gezellige en schone camping!
Fijne camping met zeer schone onderkomen. Al 4 jr op rij elke keer terug naar Du Parc. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Tv, airco (met verwarming) en alle keuken gerij om ook een gezellig dineer in het huisje voor te bereiden. Je kunt je auto goed kwijt en lopen naar het gezellige dorp van Lazise op slechts 10 minuten. De wandeling naar het dorp is verlicht en gezellig, je hebt amper door dat je 10 minuten hebt gelopen. De camping is voorzien van een terras waar je goed kunt eten. Een echte Aanrader !
12-9-2018
Martijn Boerma
Leuke familie camping.
Grote camping. Maar niet verevelend. Er was voldoende ruimte bij het zwembad en sanitair en de animatie had ruim voldoende tijd voor onze kinderen. Komt waarschijnlijk ook doordat we buiten het hoogseizoen waren. Camping was wel helemaal vol. Mooi strand bij de camping. Animatie en zwembad voorla gericht op jongere kinderen. Het italianse personeel was niet vriendelijk. Ongeveer 50-50 stacaravans vs staplaatsen. Loopafstand vanaf Lazise.