Reviews over Los Cristianos

Sfeer 8.6
Zorg voor natuur 8.3

26-3-2020
Anne
Super leuk plaatsje met prachtige boulevard.
Los Cristianos is een gezellig plaatsje met een leuk strand en leuke winkeltjes. Je loopt binnen 10 minuten naar Playa de las Americas over de prachtige boulevard. Het is hier echt genieten en natuurlijk bijna altijd mooi weer. Wij waren hier in november/december en in februari/maart en het was heerlijk.
  • Reis vertrek datumFeb. 2020
Cultuur 8.0
14-10-2019
Heiko Wester
Prima plek
Los Christianos, ja erg toeristisch, maar dat weet je van te voren. Eerste indruk erg schoon. Geen zwerfafval e.d. Veel tuinmannen gezien. Mooi groen allemaal aangelegd hebben we begrepen. Geeft een goede indruk. Wat ook opviel heel veel zebra's. de meeste met een verkeersdrempel. Er wordt nog het een en ander gerenoveerd, ook op de boulevard, op zich een heel goede indruk.
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
Cultuur 9.0
20-7-2019
Fam Groen
Fantastische
Los Cristianos is echt een hele mooi plaats, net een klein dorp. Prachtige boulevard, heel veel restaurantjes en winkeltjes. En dan heb je gelijk het mooie strand, je kan overal heel goedkoop eten en drinken. De mensen zijn er heel vriendelijk. Met een boot naar de dolfijnen is ook erg leuk. Wij zelf gingen regelmatig lunchen bij restaurant Castanuelas, op het eind van de boulevard, richting de markt, heerlijk eten, en niet duur, s"avonds lekker daar wat drinken, altijd livemuziek. Je loopt ook zo naar Playa de las America"s, ook heel mooi, maar wel een stuk drukker, vooral in de avond. En toch ook duurder, met eten en drinken. Dus lekker naar Los Cristianos, geweldig.
  • Reis vertrek datumJuli 2019
Uitgaansleven 10.0
Stranden 10.0
Sfeer 10.0
14-7-2019
jenneke Hemstede
Los christianos viel ons tegen...
los christianos viel ons erg tegen, als je het vergelijkt met playa des americas ziet dit er veel mooier en schoner uit. In los christianos is niet zoveel te doen, aan de boulevard wel genoeg winkeltjes en restaurantjes maar ze waren hier aan het renoveren dus zag er op sommige plekken niet mooi uit. Wel hebben wij een eilandtour gedaan via touroperator dit is wel een aanrader en je ziet het hele eiland. Strand waar ook strandbedjes waren was nog wel een heel eind lopen vanaf ons hotel.. Wij zaten wel dicht aan het strand maar geen strandbedjes of zwemgelegenheid.
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Zorg voor natuur 6.0
2-5-2019
Opa Peter
Geweldige bestemming
Het eiland rijst steil op uit zee. Dat betekent dat veel hotels en appartementen langs een hellende weg liggen. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een auto huren is handig en stelt je in staat dit probleem op te lossen en Tenerife te verkennen. Een prachtig eiland wat veel moois te bieden heeft. Bezoek de hoofdstad Santa Cruz de Tenerife. Bestijg de vulkaan de Teide. Ga met een boot mee en spot Dolfijnen en Walvissen. Bezoek de piramides van Güímar of toer rond over smalle maar prima onderhouden wegen in het noordwesten. Slenter over kilometers lange boulevards vol van leuke winkels en terassen met restaurants die de wereldkeuken bieden. Dit vind je ook in Los Cristianos, waar dagelijks vele indrukwekkende veerboten vertrekken. Een fijne stad met 98000 inwoners die veel te bieden heeft, o.a. uitstekend openbaar vervoer. Los Cristianos, daar kom je terug.🐬🌋🏝🍦
  • Reis vertrek datumMei 2019
Cultuur 8.0
Stranden 7.0
22-4-2019
Sandra
Heerlijk plaatsje op een geweldig eiland
Wij zaten in Los Christianos, omdat we graag een zandstrand erbij wilden hebben. Tenerife is een heel mooi eiland met een heerlijk klimaat. Het eiland van de eeuwige lente. Veel verschillende uitstapjes gemaakt, maar Teide by night blijft de mooiste belevenis.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Cultuur 10.0
Stranden 10.0
Sfeer 10.0
14-11-2018
Marjan van Schaik
Wandelen, zwemmen of terras... alles in de buurt!
Hoewel Los C. erg toeristisch is hebben we lekker gezwommen, geluierd en gegeten op de boulevard. Ook ’s avonds kon je buiten eten op de terrasjes: 21’, geen regen, weinig wind. De grote verassing was het wandelen over de lavavlaktes rondom de vulkaan, 'n dik uurtje rijden vanaf Los C. Van een woestijnachtig, kaal landschap tot golvende vlaktes met specifiek Canarische vegetatie en hoge rotsformaties: elke wandeling was verrassend. Als er een wolkendek hangt kun je sommige wandelingen- bv. het maanlandschap bij Vilaflor- beter overslaan: je ziet weinig. Even doorrijden, die wolken hangen niet overal en in natuurpark del Teide schijnt vaak wél de zon. De berg naast Los C, bij Pl. l.Callados en de Barranco del Infierno zijn aanraders. Zorg dat je een app of reisgids hebt, zodat je ziet wanneer je online moet reserveren. Soms is er een bezoekerslimiet of moet je anders uren wachten, bv op de kabelbaan. Zoveel te zien...wij komen terug!
  • Reis vertrek datumNov. 2018
Cultuur 6.0
Zorg voor natuur 9.0
1-12-2018
rineke
Een aanrader, vooral in de winter
Gezellige plaats met veel eetgelegenheden en winkeltjes. Achter de plaats ligt berg, waarover heen wandelmogelijkheden zijn. niet heel erg zwaar en een prachtig uitzicht over de plaats. Fietserhuur: is aanwezig maar er is erg veel verkeer, best heuvelachtig en als je langs de zee over de boulevard wilt fietsen kom je nauwelijks vooruit.
  • Reis vertrek datumNov. 2018
Cultuur 7.0
Stranden 9.0
Zorg voor natuur 9.0
4-8-2018
Inge
Erg leuk
Alles op loop afstand. Leuke winkels en gezellige restaurants. Markt op zondag en dinsdag ook leuk om een keer te bezoeken. Strand zwart zand en niet zo druk. Verschillende grote supermarkten.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Stranden 7.0
14-6-2018
jan/betty janse
Los Cristianos een goede aanrader ook senioren!!
Er is veel goede horeca/restaurants tegen lage prijzen, 3 gangen menu tegen Euro 9 is geen uitzondering. Veel leuke winkeltjes en volop mooie stranden.
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Uitgaansleven 9.0