Reviews over Denia

Zorg voor natuur 6.5

15-4-2019
Evi Van de velde
Geweldig
Heerlijke stranden. Gezellige mensen, veel te beleven.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Zorg voor natuur 9.0
22-11-2018
Minka
Een waar paradijs!
Wij waren hier buiten het hoogsezoen. Het was niet druk met toeristen. Het was een waar paradijs. Heerlijk weer en een prachtige omgeving. Leuke plek voor een doorreis! Door de locals was de vakantie af! Iedereen is onwijs enthousiast en super aardig. Lopend is het te doen maar is een pittige afstand. Op de fiets zijn er leuke routes. Wij hadden fietsen gehuurd. Al met al is Denia een echte aanrader!
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Uitgaansleven 7.0
Stranden 5.0
Zorg voor natuur 7.0
29-9-2018
Fernando
Een grote teleurstelling
Leuke hoofdstraat met gezellige terrasjes en genoeg restaurantjes in het oude gedeelte. Dan heb je het ook wel gehad. Verder is Denia een grote urbanisatie waar niets te beleven valt. Vieze stranden die nooit worden schoongemaakt en waarop geen enkele douche te vinden is. De hele stad ziet er onverzorgd uit. Bij slecht weer loopt het water niet weg, dat hebben we wel gemerkt. Al met al niet veel soeps dus en zeker geen plaats om te overwinteren.
  • Reis vertrek datumSept. 2018
Zorg voor natuur 1.0
5-4-2018
conny
kust en natuur tesamen
Denia is een toeristische plaats aan de Costa Blanca. Wij hebben een kleine rondwandeling gemaakt langs de boulevard, de jachthaven en de oude binnenstad rond het kasteel. We hebben het leuke Museo del Juguete bezocht en zijn daarna naar het aan de rand van de stad gelegen Parque Natural del Montgo gereden voor een mooie natuurwandeling.
  • Reis vertrek datumMrt. 2018
Uitgaansleven 7.0
Sfeer 7.0
25-8-2018
Tessa Nijkamp
was echt fantastisch! zeker een aanrader!!
ik was super blij met de villa, en vond het een mooie plaats, veel leuke winkeltjes terrasjes! zeker een aanrader, minder blij toen we aankwamen bij de locatie van de villa verhuur, ze hadden alleen maar een envelop met sleutels en informatie pakket in het spaans en toen bij de villa kwamen ging het alarm af, die kregen we niet gelijk uit en dus werden we gebeld door het alarm centrale, kregen we een spaanse dame aan de lijn gelukkig kan mijn zusje een beetje spaans, dus is het toch gelukt en hebben we lekkere 2 weken vakantie gevierd, ik zou er wel weer heen willen, is zeker ern aanrader!!
  • Reis vertrek datumSept. 2016
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
Stranden 10.0
Zorg voor natuur 7.0
8-9-2016
Leistikov
Aangenaam, druk maar niet te druk
Denia is enerzijds een toeristische plek (vooral aan de noordkant Las Marinas met 10 km zandstrand en rijen appartementen en villa's en in de berg Montgo). Maar tegelijkertijd ook nog een gewoon en levendig Spaans stadje. In het centrum loopt dat allemaal aangenaam door elkaar. De oude stad is best wel groot en kent wat verschillende delen, bij de haven, rond het kasteel en richting Montgo. Veel fiesta's!
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Zorg voor natuur 9.0
19-5-2016
Marie-Jose Willems
Een mooi havenstadje.
Denia heeft een hele grote markt. Gezellige restaurantjes. En een prachtige haven.
  • Reis vertrek datumMrt. 2016
Uitgaansleven 10.0
15-2-2016
Piet
Heel gezellige stad
Leuke winkelstraat mooi kasteel met geldig uitzicht over de kust en stad
  • Reis vertrek datumJan. 2016
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
31-1-2016
Coca
Erg leuke plaats. Geen negatieve ervaringen.
  • Reis vertrek datumSept. 2015
2-8-2015
Jasmijn Klein Schiphorst
Sfeervolle badplaats
Mooie stranden en leuk centrum. Je kunt winkelen in de stad of in het grote winkelcentrum iets buiten de stad. Er is een moderne jachthaven met mooie restaurants en bars. Voor de kinderen is er een permanente kermis. Parkeren kan makkelijk op een van de grote parkeerplaatsen voor 90 cent per uur.
  • Reis vertrek datumJuli 2015