Reviews over Mijas

Zorg voor natuur 7.6

17-6-2019
Marja
Stop het dierenleed
Mijas is een leuk dorpje met winkeltjes en smalle steegjes. Als je goed kijkt hoop ik dat je ziet wat ik zie. Ezels opgetooid die toeristen vervoeren ook al kunnen ze dat niet, te heet tr zwaar, dag in dag uit het hele jaar door. Geen water. hetzelfde geldt voor de paarden. Mijn oproep aan jullie toeristen werk hier niet aan mee. Alleen zo kunnen we het dierenleed stoppen. Laat Mijas worden wat het is een leuk dorp. Helpen jullie mee?
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 7.0
Zorg voor natuur 1.0
28-5-2019
Marly
Mijas, leuk!
Goed nadenken wat je wil: rust en ruimte dan is Mijas top. Zoek je reuring en uitgaansleven, dan zit je hier niet goed.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 6.0
Zorg voor natuur 7.0
20-4-2019
Marjon
Een plek om te onthouden
We verbleven in Villa Maré ,een prachtige villa, een perfecte ligging om van daaruit Andalusië te ontdekken. Bv Malaga, Mijas, of de Camino del Rey wandelen. Maar vooral de fantastische gastvrijheid van de twee gastheren is geweldig. Al met al een plek om met regelmaat naar terug te gaan.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
26-11-2018
Mariska Vollebregt
Mijas is een superleuke plaats. Veel hotels direct aan het strand. Echt heel goed vertoeven hier. Wij hadden onze zoon van 15 bij ons en die heeft zich prima vermaakt.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Zorg voor natuur 8.0
13-8-2018
Bianca
Mijas is een leuk plaatsje in Spanje (Andalusië) waar je heerlijk kunt winkelen, eten en Wandelen ! Vooral een ritje met de TukTuk moet je zeer zeker doen! Je krijgt een mooi beeld van Mijas!!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Uitgaansleven 7.0
Sfeer 9.0
16-4-2019
Marco Teurlings
geweldig voor herhaling vatbaar
geweldige rondreis gehad met goede reisleiding de belangrijkste bezienswaardigheden zoals sevilla alhambra ronda en nog veel meer ,en ook tussendoor dagen van rustig in mooi hotel relaxen in een mooie omgeving.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Cultuur 9.0
Sfeer 9.0
16-8-2018
Marian
Echt geweldig
Het is een geweldig mooi dorpje. Hoog in de bergen. Goed bereikbaar. Met de bus. Vanaf alle plaatsen rondom Malaga Geheel wit kleine straatjes met winkeltjes. Een ruïne waar zich een schitterend kerkje in bevindt Een bezoek is echt aan te raden.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Omgeving 10.0
Zorg voor natuur 10.0
3-12-2017
Kootje
Leuk wit dorpje.
Leuk wit dorpje met gezellige terrasjes en gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (bus). Vroegen ons af of de paarden die voor de koetsen stonden wel goed verzorgd worden als ze langdurig in de zon moeten staan en dan af en toe dus rond moeten trekken met toeristen.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Cultuur 7.0
Zorg voor natuur 5.0
2-12-2017
dickschinkel
Mooi plaatsje
Goed hotel dicht bij het centrum van een gezellig plaatsje. Verder overal vandaan. Boven op een berg kant met zicht op Fuengerola.
  • Reis vertrek datumNov. 2017
Zorg voor natuur 10.0
28-1-2018
André van Beek
Alles perfect geen nader betoog nodig!
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumSept. 2017