Reviews over Deurne

Sfeer 8.2
Zorg voor natuur 8.5

16-6-2019
Vos
Een aanrader voor de natuurliefhebber !
Prachtige omgeving, gezellig dorpsplein, goede fietsmogelijkheden, bijzondere bezienswaardigheden
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
11-6-2019
Gerritje .G Hendriks
Heel mooi
Leuke plaats en een mooie fietsomgeving
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Uitgaansleven 1.0
Zorg voor natuur 7.0
29-5-2019
An Koning- Appelman
Een gezellige plaats!
Je kunt te voet naar het treinstation lopen, je hebt de auto niet nodig! Deurne heeft een mooi marktplein en gezellige terrassen. De kasteeltuin is de moeite waard om naar toe te gaan.
27-5-2019
Ouder stel uit Zuid-Holland
Fantastisch, gezelligheid en bourgondisch
Deurne is echt een dorp met een heel gezellige dorpskern. Het plein bestaat voornamelijk uit hele goede grandcafé's, bistro's, en andere eet en drinkgelegenheden. Allemaal even goed. Wij zijn hier al tientallen keren geweest en het is in ieder seizoen heel bijzonder. Ook om te fietsen en te wandelen is Deurne en omgeving uitermate geschikt ( de Grote Peel). Verder is het plaatsje Griensveen heel bijzonder (naast Deurne) met het uitstekende terras/Brasserie De Morgenstond (meerdere keren op no. 1 in de terras top 100 !)
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 9.0
Sfeer 10.0
Zorg voor natuur 10.0
26-5-2019
Douglas R. Benjamins
Als altijd weer super-fijn en gezellig. Hulde !
We komen inmiddels voor de 4e -0f 5e keer terug in Deurne. Wij zoeken bijna altijd naar rustige provinciale locatie's in den lande. Ook Deurne hoort in onze opsomming vanwege de ligging; voldoende bezichtigings uitstapjes mogelijk. In Deurne voldoende shoppings mogelijkheden. Fijn contact met de mensen; zowel bewoners en (winkel-)zakelijk. Rustig leefklimaat. Fijn dat er inmiddels ook hier een Fletcher Hotel is neergestreken wat de keuze en aantrekkelijkheid voor een herhalingsbezoek nog meer vergemakkelijkt en veraangenaamt !
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 7.0
Zorg voor natuur 9.0
9-4-2019
Marcel
Prima
Mooi stadje en vooral een mooie streek. Fietsen en wandelen in de Peel is een aanrader.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
Cultuur 7.0
6-5-2019
Jannie Van Noorloos
Heerlijk
+ Het is heerlijk rustig. Mooie omgeven om te fietsen. Maar ook met de auto zijn er verschillende activiteiten te bezoeken. - dat er op maandag weinig open is aan musea ed.
  • Reis vertrek datumApr. 2019
29-3-2019
Adri v d Heijden
Geweldig genoten met ons tweeen,gewoon doen !!
Het verblijf stemt een mens vrolijk. De genummerde fiets routes brengen je op de mooiste plaatsen rond Deurne en daar gaat het tenslotte toch om !!
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
Uitgaansleven 8.0
31-1-2019
W.Tigchelaar
Heel erg genoten
Hotel was prima,lekker gegeten. Erg genoten van de omgeving ,heerlijk wandelen of fietsen. Zeker nog een keer die kant op
  • Reis vertrek datumJan. 2019
Zorg voor natuur 9.0
5-12-2018
huub
prachtig komen volgend jaar zeker terug
Deurne is een mooie plaats mooi winkel centrum maar ook de omgeving is is heel mooi en verzorgd we waren er nu in november jammer het weer viel wat tegen maar we komen er volgend jaar zeker weer terug maar dan in de zomer om te fietsen, prachtig en een mooi Fletcher hotel
  • Reis vertrek datumNov. 2018