Reviews over Stockholm

Zorg voor natuur 8.6

25-11-2018
Nikki
Leuk!
Wat een leuke stad. Ga fietsen! Super leuk om rond te fietsen. Zeker doen. Leuke tentjes qua eten en drinken. Duur maar is het wel waard. Uitgaan ook erg leuk, bijzondere clubs waar je bijvoorbeeld door een restaurant heen loopt en in ene sta je in een club. Mooi groot park om hard te lopen. Sodermalm ook leuk. Goed winkelen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2018
Uitgaansleven 9.0
Omgeving 9.0
Sfeer in stad 3.0
Zorg voor natuur 7.0
11-1-2019
Caroline
Mooie stad veel te beleven
Wat een mooie en leuke stad. Kleine straatjes met winkeltjes. Musea watertaxi zijn leuke attracties. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug
  • Reis vertrek datumAug. 2018
Sfeer in stad 8.0
17-6-2018
Maaike Haeren
Ontspannen!
Leuke, gezellige en ontspannen stad. Prachtige gebouwen en de wateren in de stad maken het ruim. Er is genoeg te doen en met de 'Hop on hop of' kom je op genoeg plekken. Leuke winkels en gezellige eettentjes. Vooral het oude deel van de staf vond ik erg leuk, net als de tour met de boot naar de Archipelagio. Aanrader!
  • Reis vertrek datumJuni 2018
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 9.0
1-11-2018
Carmen
Wauw, zeker weten terug gaan
Wauw, wat een mooie stad. En zo rustig ook nog eens! Voor een hoofdstad waren er heel weinig toeristen en verkeer. Het voelde veilig om hier rond te lopen, ook 's avonds. We hebben zoveel mooie dingen hier meegemaakt. Van de zonsondergang bekijken boven de stad op een rots tot de gedecoreerde metrostations afgaan tot een openluchtmuseum/dierentuin. Alles was leuk eigenlijk!
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Uitgaansleven 7.0
Omgeving 9.0
Stranden 6.0
25-4-2018
Kristel
Heerlijke stad
Mooie toegankelijke stad. Alles is goed vindbaar. Het openbaar vervoer is goed geregeld en zo kun je veel van de stad zien. Mooie bezienswaardigheden.
  • Reis vertrek datumJan. 2018
Stranden 8.0
Zorg voor natuur 10.0
14-1-2018
Witte
Degelijk
We verbleven in het Stockholm hostel maar viel zeer tegen, geen ramen in de kamer. Wel voldoende bezienswaardigheden.
  • Reis vertrek datumDec. 2017
Uitgaansleven 6.0
Omgeving 7.0
Sfeer in stad 7.0
26-10-2017
erik en sjouk
Mooie stad.
We verbleven hier drie dagen. Op de vliegveld bij de info shop een SL kaart gekocht voor het OV voor 3 dagen (240 SEK pp) en een uur later liepen we het CS Stockholm al uit! Veel gezien: aanrader om de wisseling van de wacht te bekijken (12.15)-bezoek Gamla Stan-eiland Skeppsholmen-city hall-markthallen en uitzichtterras Mosebacke. We waren laat in het seizoen, waardoor de Skansen maar hebben overgeslagen.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
Cultuur 9.0
Sfeer in stad 8.0
19-10-2017
Sonja
Relaxte stad, ga graag nog een keer!
Heerlijke relaxte stad, vriendelijke behulpzame mensen. Tip: Bekijk van tevoren de mogelijkheden van het openbaar vervoer. Er kan veel, en dat hoeft niet duur te zijn. Check de website voor tips. Voor mensen die glutenvrij moeten eten: er zijn heel veel mogelijkheden, daarom alleen al ga ik nog eens terug. Naast alle bekende bezienswaardigheden: Ga naar Abba-museum: erg leuk! Ligt in Djurgården, maak er een mooie dagje van. Je kan Djurgården oa bereiken met de tram, leuk langs de boulevard voor een mooie uitzicht, of met de veerboot ( naar Slussen, Gamla Stan). Wij hebben een voetbalwedstrijd bezocht van Aik. Kaarten zijn eenvoudig online te bestellen vanuit Nederland. Het is een prachtig stadion! Er is ook een Fanshop voor de liefhebbers (niet in de friendsarena, maar iets verder op.) Bij de arena zit een groot winkelcentrum ( Mall of Scandinavia). Metrostation Solana.
  • Reis vertrek datumOkt. 2017
20-9-2017
Jan
Geweldige stad, schoon, vriendelijk, veel te zien
Vriendelijke mensen, spreken allemaal Engels, veel musea.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Uitgaansleven 7.0
Cultuur 10.0
Stranden 1.0
11-4-2018
A**K
Stad van mijn dromen
DE perfecte citytrip : Natuur, cultuur, geschiedenis, gastronomie, architectuur, shops, sfeer, ... alles op wandelafstand (of je kan de metro/T-Bana nemen). Het Vasa-museum is misschien wel het meest complete museum ter wereld. Een absolute must.
  • Reis vertrek datumSept. 2017
Stranden 10.0