Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

15-4-2018
Eerke
mega ontspannen!
Helemaal niks. Meest ontspannen bestemming om onvoorbereid heen te gaan want alles is geregeld :)
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Zorg voor natuur 8,0
24-2-2018
Roel
Zeker geen paradijs
Top - personeel in hotel - onderwaterwereld (snorkelen/duiken) Tip - onvriendelijke taxichauffeurs - onvriendelijke en agressieve winkeliers - echt niets te cultureels beleven - zeer slechte wegen - onveilig gevoel op straat - erg veel bouwval - de zee drijft vol met plastic
Waardering 2,0
Zorg voor natuur 1,0
18-2-2018
wilbert
schitterend
je moet tegen de verkopers kunnen.
Uitgaansleven 7,0
Zorg voor natuur 7,0
12-3-2018
jef
fantastisch
smakelijk eten en erg behulpzame mensen
Omgeving 8,0
6-3-2018
Corina Gommeren
Hotel was super goed. De lokale mensen daar zijn erg opdringerig
Uitgaansleven 5,0
Cultuur 3,0
Stranden 6,0
Sfeer 5,0
Zorg voor natuur 5,0
4-3-2018
jef
fantastisch
Altijd afbieden bij aankoop van goederen in deze periode altijd zonnecreme meedoen om nog betere service te krijgen af en toe een fooi geven niet morsen met eten en drinken zoals bijv. sommige russen altijd wederzijds vriendelijk zijn meedoen met de internationale oefeningen zoals strechs of soya in het water uitstappen doen naar bezienswaardigheden en tempels of musea altijd prachtig weder Respect hebben voor de natuur en niets ontvreemden ( koralen of planten) op straf van vervolging maken dat visum in orde is met recente foto
Uitgaansleven 8,0
Cultuur 9,0
Omgeving 8,0
Sfeer 10,0
Zorg voor natuur 10,0
27-1-2018
ad en christien hagenaars
een pracht vakantie gehad in hurghada
de stad hurghada is een stad met tegestellingen gebieden waar je wel kunt lopen en beter niet.wij hebben met een chauffeur en gids excursies gemaakt in deze stad we zijn nu een heel stuk wijzer hoe dat er in egypte geleefd en gewerkt word alles wat we bezichtend hebben was geweldig
Waardering 10,0
Zorg voor natuur 10,0
19-1-2018
Carbob
Irritant
Hurghada stad , een paar uurtjes geweest met een shuttlebus. Vreselijk, als vrouw zijnde, ik spreek nu echt voor mezelf, taxi's die continu naast je blijven rijden en van alles naar je roepen, ik vond t heel intimiderend , ik voelde me echt niet veilig daar, en mij zie je daar nooit meer.
Waardering 3,0
Zorg voor natuur 6,0
18-1-2018
eric70
in een woord geweldig
Dat Egypte, maar ook zeker Hurghada een plaats is die je gezien moet hebben.Het is er erg druk, een en al getoeter van hoofdzakelijk taxi's die je willen vervoeren. s'avonds rijdt zowat iedereen zonder of met maar een spaarzaam lampje, veel te hard door de straten. Ze halen links en rechts in, en oversteken is soms best link. Zebra paden zijn er niet. Het aanbod van winkels restaurantjes verkoop kraampjes is overweldigend. Bewoners zijn heel erg vriendelijk en helpen je met alles. wij hebben niet veel andere dingen in de stad gezien , maar als je met een taxi naar het oude deel gaat zal je zeker heel mooie dingen zien. En gevaarlijk, terrorisme??? waar is het niet gevaarlijk. Bezoek gewoon Hurghada een keer, echt wel een beetje een bijzondere stad. Veel plezier.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Uitgaansleven 8,0
Stranden 7,0
Zorg voor natuur 7,0
16-1-2018
Rianne
Wat een verval
Na 5 jaar weer hiervoor gekozen, ditmaal een ander hotel. We schrokken toen we in het stadje aankwamen. Wat een verval met jaren geleden. heel veel leegstand en de verkopers krijgen amper klanten. In het hotel was het super, maar voor Hurghada zou ik niet snel meer kiezen.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Stranden 8,0