Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

29-8-2017
Corina
Heerlijk vertoeven
Wij waren in augustus 2017 temperaturen ruim boven de 30 graden in het begin zelfs 40 maar door de harde wind goed te doen. Je ziet in Hurghada veel gebouwen die niet af zijn dat is jammer het ziet er daardoor vervallen uit. De resorts zijn wel allen even prachtig. Als je aankomt op het vliegveld koop dan een visum rechtstreeks bij de bankkantoortjes die er in de hal staan. Ik moest € 90,- afrekenen voor 4 personen. Let wel op dat je ook de importpapieren krijgt en invult en bij je paspoort doet want die heb je nodig bij de paspoortcontrole. Meestal krijg je deze in het vliegtuig maar wij hebben nu met Small Planet gevlogen en nu kregen we ze niet maar moesten we ze op het vliegveld halen. We hadden er geen erg in en wilden ze bij touroperator rij halen waar je ook je visum kunt halen (voor 30 euro p.p.) en kregen als antwoord dat als we geen visum bij hun kochten ze voor ons geen tijd hadden (erg asociaal en klantonvriendelijk) maar uiteindelijk kregen we de formuliertjes toch. Zorg ook dat je pennen bij hebt want op de terugweg moet je nog een uitvoervoucher invullen en pennen liggen er niet op de luchthaven zelf. Neem ook genoeg kleingeld in euro's mee want ze vragen voor alles wat ze voor je doen geld. Koffers in de bus das dan € 2,- koffers op de band bij het vliegveld das dan € 2,- als je niet uitgemolken wilt worden doe dan alles zelf maar bedenk wel dat zij daar echt heel weinig verdienen en ons als rijke toeristen zien.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Omgeving 5,0
Stranden 6,0
Sfeer 6,0
29-8-2017
Roos
nooit meer!
vervelende verkopers en taxi s die je oplichten! vliegveld vreselijk! ze zoeken net zolang tot ze je ergens voor kunnen laten betalen.Minstens 8x controle gehad! En dan waren er bij de 8e controle nog mensen die er tussen uit gehaald werden omdat er volgens hun toch iets niet goed was! op deze 3 mensen heeft het vliegtuig nog 3 kwartier moeten wachten! vertraging dus door al die onzin!
Waardering 3,0
Zorg voor natuur 2,0
27-8-2017
Corine Soetmulder
Geweldig.
Maak een boottrip met de lokale duikcentra. Het toerisme komt langzaam weer op gang. Uit eten gaan kost hier bijna niets. Ook is het mooi dat ze de dolfijnen met rust laten en niet meer zo opjagen als vroeger. Het is prachtig om te zien dat deze beesten rond de boot 'spelen''.
Uitgaansleven 10,0
Cultuur 9,0
Omgeving 9,0
Sfeer 10,0
Zorg voor natuur 9,0
26-8-2017
Amy
Leuke plaats
Je kan er goedkoop winkelen en lekker eten voor weinig geld.
Cultuur 7,0
Sfeer 8,0
Zorg voor natuur 7,0
21-8-2017
Manny
Een Fantastische plek!
We hebben echt een top vakantie gehad. We zijn hier geweest van 4 tm 11 augustus. Verschillende excursies geboekt via het hotel. Boottrip met dolfijnen, snorkelen, op een bananenboot gezeten,incl lunch en heel de dag drinken. Boottrip naar paradise island, snorkelen langs de koralen en een fotoshoot op het island. Incl lunch en heel de dag drinken. safari door de woestijn. Een rondje op de Drommedaris, Quat en Buggy rijden. Twee keer naar de stad geweest, ik vind het juist interessant hoe mensen leven in een ander land. Ik kijk me ogen uit! We zijn bij de Marina geweest, dat is een grote boulevourd met vele terrasjes, dat was geweldig! De straten zijn wel druk met een hoop getoeter, je moet gewoon opletten! En voor derest even aanpassen. & Daarbij, Egypte is ECHT goedkoop!! taxi's, busjes, terrasjes, supermarkt etc. Echt heel leuk! Je kan ook enorm afdingen, soms wel 50%
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zorg voor natuur 8,0
18-8-2017
A.Ponte
Verblijf was uitstekend
Snolkeltrip- vriendelijkheid en het totale plaatje vanaf aankomst tot vertrek.
Cultuur 9,0
Omgeving 9,0
Sfeer 9,0
16-9-2017
broeders
In een woord gewelidige vacantie gehad
Hou er rekening mee dit is een arabisch land eten wordt er anders gemaakt maar ze doen er alles aan om het zo lekker mogelijk te maken voor ons eurpeanen. verder vantasties vriendelijk volk .
Sfeer 9,0
Zorg voor natuur 9,0
16-9-2017
Ton
leuk voor een keer
te veel getrek aan je bij de winkels
Cultuur 5,0
Omgeving 6,0
Stranden 7,0
Sfeer 7,0
14-8-2017
Groenhof
Voormalig oorlogsgebied
In Hughada zelf is het net oorlogsgebied. De Marina (haven) is wel erg mooi. Daar zijn ook leuke restaurants en uitgaansgelegenheden. Veel dezelfde winkeltjes. Onmogelijk om de straat over te steken met de vele taxi's en het zeer zeer drukke verkeer!!! Met 4 auto's op 2 rijbanen, kriskras door elkaar heen. Nog een botsing meegemaakt tijdens een rit (onze eigen taxi botste op de auto voor zich). Verkopers erg opdringerig en ze zitten aan je (als vrouw zijnde), wat erg onprettig was.
Waardering 5,0
Zorg voor natuur 1,0
7-9-2017
ingrid
Best wel ok
Er valt weinig te beleven in Hurghada als je de grote toeristische plaatsen verlaat. Ikzelf vond de binnenstad vuil, rommelig en vooral heel veel zand
Waardering 7,0
Waardering 7,0