Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

23-5-2018
Corrie Siebelink
Heerlijk relaxed
Wij hadden echt 1 van de mooiste hotel in hugharda dus we hebben ons prima vermaakt 12 dagen lekker op het strand en mooi groot zwembad..Verder in de directe omgeving niet veel te beleven behalve souvenirs winkels met mannen die je uit alle macht proberen te verkopen.. als we weer terug gaan gaan we zeker terug naar ons hotel.
  • Reis vertrek datumMei 2018
Cultuur 6,0
Omgeving 7,0
Zorg voor natuur 9,0
13-5-2018
Irma
Geen Hurghada meer voor ons
Vergane glorie, geen rif te bereiken vanaf het strand, slechte excursies. Hier moet je heen gaan als je op je resort blijft en zelfs dan zou ik een andere plaats kiezen met een huisrif voor de deur. Bv Marsa Alam.
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
Zorg voor natuur 1,0
29-4-2018
Geert De Leenheer
fantastisch
uitgaansleven-cultuur- is voor ons niet van toepassing
28-4-2018
cynthia2018
fantastisch
Wel om te beginnen ben ik daar als vrouw alleen nrtoe gegaan en dzs wel een hele opgave..In het hotel zelf minder last van maar ga nt alleen nr het centrum want das echt ni te doen..om de haverklap aangeklampd wrdn of met valse technieken je prob binnen te lokken in hun shops is zowat de algehele tendens daar..Ga je toch s avonds alleen op pad neem dan een taxi veiliger! Wel de kilometerteller id gaten houden en vaste kostprijs vooraf afspreken of ze leggen je erop..wt meer te zeggen? Hurghada is zeker niet wereld mooiste stad eerder erg druk stoffig vuil..vl bazaars wel dus..De marina haven is wel mooi..moskee in centrum niet geweest..tblijft islamitisch dus drie keer per dag hoor je wel ergens oproep tt gebed..moet je kunnen respecteren anders ga je daar beter niet..twee keer geweest: .ja ik zou er zeker terugkeren mst ik ng es kunnen..excursie gedaan met quad en kameel *mega safari*..moet he zeker es beleefd hebben! Of n snorkeltrip nr n koraalrif ook zeer de moeite! Giftun island raad ik ook ten zeerste aan wel hoedje ofzo meenemen tegen de hitte als je zo een excursie boekt..huisriffen ah hotel zijn ook super je ziet dan witte visjes in de rode zee zwemmen echt zalig!
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Cultuur 8,0
Omgeving 8,0
Zorg voor natuur 6,0
24-4-2018
Lidwien Elshout
Je moet het willen ondergaan!
Blijf niet op je resort maar maak kennis met de lokale bevolking. Ga winkelen in de diverse wandelpromenades, bezoek de nieuwe moskee, de new marina of de koptische kerk in Dahar, de groente en fruitmarkt in Dahar. Wie vaker is geweest ziet de infra-structuur steeds meer verbeteren.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Uitgaansleven 8,0
Omgeving 7,0
15-4-2018
Eerke
mega ontspannen!
Helemaal niks. Meest ontspannen bestemming om onvoorbereid heen te gaan want alles is geregeld :)
  • ReisgezelschapAlleenreizend
10-5-2018
Samen
Fijne korte vakantie gehad
Mooi weer kamer perfect en schoon eten en drinken goed. Buiten aan zee /zwembad weinig in Hurghada de doen. Niet echt onveilig gevoelt. Wel opdringerig
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zorg voor natuur 6,0
24-2-2018
Roel
Zeker geen paradijs
Top - personeel in hotel - onderwaterwereld (snorkelen/duiken) Tip - onvriendelijke taxichauffeurs - onvriendelijke en agressieve winkeliers - echt niets te cultureels beleven - zeer slechte wegen - onveilig gevoel op straat - erg veel bouwval - de zee drijft vol met plastic
Waardering 2,0
Zorg voor natuur 1,0
18-2-2018
wilbert
schitterend
je moet tegen de verkopers kunnen.
Cultuur 10,0
Omgeving 9,0
Stranden 9,0
Zorg voor natuur 7,0
12-3-2018
jef
fantastisch
smakelijk eten en erg behulpzame mensen
Omgeving 8,0
Stranden 10,0