Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

28-5-2017
I zwier
nice
Hurghada nice to be Warm klimaat, ontspanning zwemmen met dolfijnen
Uitgaansleven 6,0
Cultuur 8,0
24-5-2017
Lidwien
Infrastructuur is echt aan het verbeteren
Hurghada is veilig! Er is geen enkele reden om op je resort te blijven! Leer het echte Egypte kennen in Dahar, bezoek de moskee, de vismarkt of ga shoppen in de diverse winkelcentra of straten. Neem een lekker terrasje in Sheratonstreet of ga lekker koffie drinken bij Costa. En wil je wat snacken, KFC en MacDonald vindt je ook hier. Wil je echt iets kopen, ga dan echt afdingen en maak er een sport van, helft van de prijs is echt mogelijk. De wegen worden op dit moment echt verbeterd, langzaam zie je herstel na een moeilijke periode voor het land. Als je iets meer weet, hoe zaken echt in elkaar steken, dan zal je beter begrijpen, dat je niet alles in korte tijd kan verbeteren.
Cultuur 6,0
Zorg voor natuur 8,0
13-5-2017
Paul
Geweldig voor de 40 ste keer
Zon, zee, strand en goed eten en drinken, wat wil ge meer
  • ReisgezelschapMet vrienden
Zorg voor natuur 9,0
8-5-2017
Lange Jan L
Dramatisch
Veel leegstand en lege winkels. Te kort aan toeristen dus veel leegstand. 20 pond in een euro doet er ook al niet veel goed aan. Lonen personeel laag en dat leidt tot meer service als je ze een fooitje geeft. Onderwaterwereld flink teruggelopen. Ze blijven overal troep neer gooien. In de hotels wel gescheiden inzameling. Stranden met steentjes dus waterschoenen zijn handig. Ondanks dat alles is er nog steeds die typische Egyptische sfeer vonden wij
Omgeving 6,0
Zorg voor natuur 4,0
24-5-2017
Carel
Heel veel leegstand van winkels en hotels.
We gaan voor de zon en de zee. Hurghada is prima, veel toeristische winkeltjes.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Stranden 7,0
Sfeer 7,0
17-4-2017
Benoot - maes
Hurghada snakt naar toerisme.
Wij, familie met 2 kinderen van 14 en 9 zijn hier geweest in paasverlof 2017. Hurghada stad is overdag stil en leeg. 's avonds komt het leven op gang. Maar ze snakken naar toeristen. Vele hotels zijn gesloten. In Hurghada staan veel appartementsblokken leeg. Ook zie je op het einde van de zijstraten van de hoofdstraat veel armoede en vuil. De armoede is duidelijk zichtbaar. Mensen verdienen weinig en de prijzen van levenswaren zijn duur voor hen. Veiligheid is door politie en leger zeker verzekerd. Mooie excursies kunnen gedaan worden (culturele, actie, op zee -snorkel en duiken bij de riffen) maar zeker afwegen bij wie en afdingen is de boodschap. Buiten Hurghada alleen maar zand zand en nog eens zand. Taxi's goedkoop (maar liefst vanuit hotel reserveren - zekerheid prijsbepaling !). Wij hebben er mooi verlof gehad en gaan zeker nog eens terug.
  • Reis vertrek datumApr. 2017
Zorg voor natuur 8,0
28-3-2017
Bert de Vlamnk
Een te gekke super vakantie in Royal Star Hotel
Ligging hotel aan de rand van de stad. Alles bereikbaar op relatief korte afstand. 10 minuten te voet Down Town, winkelen tussen de locals. 10 minuten taxi Sheringtonstreet shoppen. 20 minuten taxi El Mamsha luxe buurt. \veel mogelijkheden voor iets te drinken en te eten. Ook new Marina mag je niet missen met zijn leuke terrasjes. Verder de lokale markten, orthodoxe kerk als ook moskeeën zijn een aanraden om te bezoeken. Met de boot de Rode zee op om te snorkelen met dolfijnen en genieten van het schitterende onderwater leven van de rode. Wij hebben onze place to be gevonden. Alles te zien tegen lage prijzen
Uitgaansleven 9,0
Cultuur 9,0
Stranden 9,0
Sfeer 9,0
25-3-2017
Hans scheeren
Sfeerloze smerige badplaats
Wij komen in Egypte voor de zon en de onderwaterwereld,voor de plaats Hurghada moet je echt geen 5 uur gaan vliegen. als je dan toch de stad ingaat besef dat iedereen iets aan je wil verdienen op een voor ons irritante opdringerige manier . Wij bleven steeds vriendelijk maar gaven direct aan dat we absoluut niet geïnteresseerd waren misschien vanwege deze duidelijkheid hadden wij weinig last van de handelaren . Besluit je toch iets te willen kopen of van iemands diensten gebruik te willen maken dan moet je dus echt afdingen ,zie het als een spel maar betaal nooit meer dan de helft van wat zij vragen .aanwinst voor hurghada is de nieuwe haven met tal van restaurants en terrassen met wandelboulevard en zicht op luxe jachten . Wij durfden het niet aan om buiten het hotel te dineren maar als je een keer iets anders wilt dan het diner in het hotel alle bekende fastfood ketens zijn gevestigd in hurghada misschien niet romantish maar wel hygienish .
Waardering 6,0
Zorg voor natuur 9,0
21-3-2017
obbers patrick
eerste een laatste keer
je kan niet eens rustig naar een winkeltje kijken of je word al lastig gevallen om de 10 meter staat er wel iemand om je mee te nemen naar zijn winkel om te kijken, een vrouw stelt hier niets voor ze worden behandeld als afval
Waardering 5,0
Zorg voor natuur 5,0
20-5-2017
Hanny Blankers
Kruiden winkel in
Bij hotel Albatros White Beach Resort bevinden zich veel winkels. Tegenover de hoofdingang van het hotel ligt een klein winkeltje met kruiden en verschillende soorten thee en andere producten. Je wordt hier heel goed geholpen door Ahmed. Zeker eens binnenlopen.En de thee staat klaar
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Waardering 9,0