Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

23-10-2017
coppens gunnar
toffe vakantie
Dat de normen in Egypte anders zijn dan in een Europees land
  • ReisgezelschapMet een groep
Cultuur 7,0
Zorg voor natuur 7,0
20-10-2017
Marcus willems
Aangenaam super weer verzekerd!!
Lekker warm zeebriesje aangenaam bruin worden
Uitgaansleven 6,0
Cultuur 5,0
Omgeving 9,0
Zorg voor natuur 8,0
19-11-2017
Paul Hekman
Dat het een perfect vakantieoord is en voor iedereen zonder kinderen aan te raden
Waardering 10,0
Sfeer 10,0
Zorg voor natuur 10,0
29-9-2017
helma
Hurghada is een gezellig gekke stad.
Ik heb me er geen moment onveilig gevoeld. Natuurlijk willen ze allemaal je wat verkopen maar zodra je nee zegt laten ze je met rust. Leuke excursies. Als je het leuk vind om onder de bevolking te zijn dan is de oude binnenstad echt heel leuk
Uitgaansleven 6,0
Stranden 5,0
Zorg voor natuur 6,0
8-10-2017
René Goldschmeding
Wederom geweldig.
Opvallend verbeterde security. Alhoewel we ons de afgelopen 15 jaar nooit onveilig hebben gevoeld in Hurghada, Luxor of Aswan. Nieuw vliegveld schiet op een deel van de vluchten komt daar al aan. Oude luchthaven duidelijk in de afbouw en een beetje triest aan het worden. Nieuwe luchthaven is nodig en het wordt tijd dat de oude sluit. Gelukkig dit jaar de meeste hotels en resorts ook weer open. Toeristen beginnen terug te komen. Dat maakt het wel weer gezelliger.
Uitgaansleven 8,0
Cultuur 10,0
Omgeving 7,0
Zorg voor natuur 5,0
5-10-2017
Ed & Angele
Altijd heerlijk weer
Je moet er een x geweest zijn om erover te oordelen , wij hebben 2 x nijlcruise gedaan en 1 x El couna en 1 x nu Hurghada
Stranden 9,0
Sfeer 9,0
Zorg voor natuur 8,0
4-10-2017
Pess
Nooit meer!
Wil je een heerlijke goedkope all inclusief vakantie. Ga dan niet naar hurghada. Hier zijn niet heel veel hotels die het waardt zijn. Heel onvriendelijk, opdringerig en soms zelfs agressief gedrag. Er word je constant drugs en andere dingen aangeboden. Ik ben ook in turkije geweest. Wereld van verschil. Het vliegveld alleen al. Ben je niet van plan te gaan duiken. Ga lekker ergens anders op vakantie mensen...
  • ReisgezelschapMet vrienden
Sfeer 1,0
Zorg voor natuur 1,0
2-10-2017
Bruno
Niet de "gewone" vakantiebestemming.
Wij verbleven in het TTC Royal Star Beach Resort in 'El Dahar' , het authentieke Hurghada. Mooie Moskee en nog mooiere Koptische kerk. Maar dan is het ook gedaan met het mooie. De rest is een derde wereld stad . Vuil tot en met en druk. Maar als je het 'echte' Egypte wil ontdekken moet je hier zijn , niet aan de strandboulevards. Alles is er spotgoedkoop , naar onze westerse normen.
Omgeving 6,0
Stranden 6,0
Sfeer 7,0
Zorg voor natuur 4,0
29-8-2017
Corina
Heerlijk vertoeven
Wij waren in augustus 2017 temperaturen ruim boven de 30 graden in het begin zelfs 40 maar door de harde wind goed te doen. Je ziet in Hurghada veel gebouwen die niet af zijn dat is jammer het ziet er daardoor vervallen uit. De resorts zijn wel allen even prachtig. Als je aankomt op het vliegveld koop dan een visum rechtstreeks bij de bankkantoortjes die er in de hal staan. Ik moest € 90,- afrekenen voor 4 personen. Let wel op dat je ook de importpapieren krijgt en invult en bij je paspoort doet want die heb je nodig bij de paspoortcontrole. Meestal krijg je deze in het vliegtuig maar wij hebben nu met Small Planet gevlogen en nu kregen we ze niet maar moesten we ze op het vliegveld halen. We hadden er geen erg in en wilden ze bij touroperator rij halen waar je ook je visum kunt halen (voor 30 euro p.p.) en kregen als antwoord dat als we geen visum bij hun kochten ze voor ons geen tijd hadden (erg asociaal en klantonvriendelijk) maar uiteindelijk kregen we de formuliertjes toch. Zorg ook dat je pennen bij hebt want op de terugweg moet je nog een uitvoervoucher invullen en pennen liggen er niet op de luchthaven zelf. Neem ook genoeg kleingeld in euro's mee want ze vragen voor alles wat ze voor je doen geld. Koffers in de bus das dan € 2,- koffers op de band bij het vliegveld das dan € 2,- als je niet uitgemolken wilt worden doe dan alles zelf maar bedenk wel dat zij daar echt heel weinig verdienen en ons als rijke toeristen zien.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Zorg voor natuur 6,0
29-8-2017
Roos
nooit meer!
vervelende verkopers en taxi s die je oplichten! vliegveld vreselijk! ze zoeken net zolang tot ze je ergens voor kunnen laten betalen.Minstens 8x controle gehad! En dan waren er bij de 8e controle nog mensen die er tussen uit gehaald werden omdat er volgens hun toch iets niet goed was! op deze 3 mensen heeft het vliegtuig nog 3 kwartier moeten wachten! vertraging dus door al die onzin!
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumAug. 2017