Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

18-2-2018
wilbert
schitterend
je moet tegen de verkopers kunnen.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Cultuur 10,0
Omgeving 9,0
Sfeer 9,0
27-1-2018
ad en christien hagenaars
een pracht vakantie gehad in hurghada
de stad hurghada is een stad met tegestellingen gebieden waar je wel kunt lopen en beter niet.wij hebben met een chauffeur en gids excursies gemaakt in deze stad we zijn nu een heel stuk wijzer hoe dat er in egypte geleefd en gewerkt word alles wat we bezichtend hebben was geweldig
Waardering 10,0
Zorg voor natuur 10,0
19-1-2018
Carbob
Irritant
Hurghada stad , een paar uurtjes geweest met een shuttlebus. Vreselijk, als vrouw zijnde, ik spreek nu echt voor mezelf, taxi's die continu naast je blijven rijden en van alles naar je roepen, ik vond t heel intimiderend , ik voelde me echt niet veilig daar, en mij zie je daar nooit meer.
Waardering 3,0
Zorg voor natuur 6,0
18-1-2018
eric70
in een woord geweldig
Dat Egypte, maar ook zeker Hurghada een plaats is die je gezien moet hebben.Het is er erg druk, een en al getoeter van hoofdzakelijk taxi's die je willen vervoeren. s'avonds rijdt zowat iedereen zonder of met maar een spaarzaam lampje, veel te hard door de straten. Ze halen links en rechts in, en oversteken is soms best link. Zebra paden zijn er niet. Het aanbod van winkels restaurantjes verkoop kraampjes is overweldigend. Bewoners zijn heel erg vriendelijk en helpen je met alles. wij hebben niet veel andere dingen in de stad gezien , maar als je met een taxi naar het oude deel gaat zal je zeker heel mooie dingen zien. En gevaarlijk, terrorisme??? waar is het niet gevaarlijk. Bezoek gewoon Hurghada een keer, echt wel een beetje een bijzondere stad. Veel plezier.
  • ReisgezelschapMet vrienden
Uitgaansleven 8,0
Stranden 7,0
Sfeer 8,0
16-1-2018
Rianne
Wat een verval
Na 5 jaar weer hiervoor gekozen, ditmaal een ander hotel. We schrokken toen we in het stadje aankwamen. Wat een verval met jaren geleden. heel veel leegstand en de verkopers krijgen amper klanten. In het hotel was het super, maar voor Hurghada zou ik niet snel meer kiezen.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Stranden 8,0
Zorg voor natuur 6,0
16-12-2017
Jack vG
rusten en lezen.
Je kan kiezen: het zalige niets doen of een actieve duikvakantie. Wil je wat cultuur dan is Luxor vier uur weg en Cairo zelfs een dikke vijf uur. En dan moet je nog terugkomen. Ga je niet met een eigen 'limo' maar met een bus, doe er dan maar een uurtje bij. Het bezoek zelf aan de beide plaatsen is wel echt de moeite.
  • ReisgezelschapMet een groep
Zorg voor natuur 4,0
13-1-2018
Petra
Vergane glorie.
Hurghada en dan heb ik het echt over de stad is een beetje vergane glorie. Veel hotels in aanbouw waar gewoon mee gestopt is. Enorm verschil Egyptenaren met dure auto's en aan de andere kant veel armoede. De hoofdweg is redelijk en goed begaanbaar,kijk je in een zijstraat dan weet je niet wat je ziet. Mensen wel heel erg vriendelijk, zeggen zomaar uit het niets welkom. Ze zijn blij met de toeristen. Vergeet niet om naar Cleopatra Mall te gaan. Lekker rustig winkelen en super vriendelijk personeel. Het weer is er super in december. Het water en de stranden bij de hotels heerlijk. Dus daarom zou ik zo weer terug gaan. De hotels zijn goed beveiligd en buiten hebben we ons niet onveilig gevoeld.
Cultuur 9,0
Omgeving 4,0
Stranden 10,0
Zorg voor natuur 5,0
12-12-2017
Rob
Luidruchtig volkje maar heel vriendelijk
In het hotel was een ieder heel beleefd en vriendelijk. Tijdens een uitstapje naar Sekala moesten we even de knop omzetten, wat een drukte. Elke automobilist toetert om aan te geven dat ze eraan komen, en de verkopers spreken je aan, proberen te verkopen. Als je gewoon nee zegt en doorloopt is het prima. Veel te koop van namaak merken voor de liefhebbers. Zelf nog een mooie tas gekocht en ik merkte dat de verkoper echt blij was dat ik bij hem iets kocht. Afdingen is daar overigens heel gewoon.
Omgeving 6,0
Stranden 8,0
Zorg voor natuur 9,0
7-1-2018
Laura, Pieter, Silvia en Tom
Voor 2e keer Egypte
Waren bij Ali baba palace Volk veel vragen om fooi, niet leuk. Lekker weer, wel leuk Lekker strand, wel leuk Drankjes en frisdrank, wel leuk Hurghada geweldig !! Ali baba palace ook voor herhaling vatbaar!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Cultuur 6,0
Sfeer 9,0
5-2-2018
Silvia van Esch
Leuk om een keer rond te lopen
Veel van hetzelfde in de winkeltjes en opletten met geld wisselen. Mensen zijn arm en proberen overal geld uit te slaan, soms op een niet zo leuke manier.
Sfeer 7,0
Zorg voor natuur 4,0