Reviews over Hurghada

Zorg voor natuur 6,6

30-6-2017
AlexVwaard
Opdringerige verkopers.
Hurghada.... Het begon al op het vliegveld bij aankomst. Mensen die om fooien staan te vragen onder een bord waaropstaat dat dat verboden is. De paspoortcontrole en visum en koffers en zo ging gelukkig snel, Maar totdat je in de bus zit kun je al een aantal euri aan fooi kwijt zijn . De begeleider van de touroperator was vriendelijk maar achteraf best opdringerig in het proberen excursies te verkopen. Hurgada is leuk om te winkelen, maar verder is het allemaal niet veel
Waardering 5,0
Zorg voor natuur 5,0
29-6-2017
herke
super
schoon gezellig met goed eten
Omgeving 7,0
20-7-2017
Herman
Een top vakantie!!
De service was top, het personeel vriendelijk, kortom een top vakantie gehad.
Waardering 10,0
Zorg voor natuur 10,0
20-6-2017
Nynke
Genieten
De zee, met een bood snorkelen en duiken is echt genieten! Wat een gave onderwaterwereld. Voor 20 pond konden wij met een taxi naar Sheraton street. De Cleopatra bazaar is zeker de moeite waard, ze verkopen van alles voor een goede prijs. Ook de Vodafone winkel daarnaast een prima service. Voor 3,50 verkopen ze een prepaid sim kaart met 3gig internet. Verder vonden wij Sheraton street niet veel aan. Je kan er niet rustig rond lopen. Marina haven is 10 minuutjes lopen hier vanaf. Wat een andere wereld. Heerlijke terrasjes, leuk uitzicht op de haven. Bij the Lodge hebben wij hier een heerlijke camel steak en zalm gegeten. Echt een aanrader!
  • ReisgezelschapMet vrienden
Sfeer 7,0
Zorg voor natuur 7,0
15-7-2017
Vos
Goed met aandachtspunten
Goede resort, schoon, aandacht voor hygiene. Veel harde muziek , aan het strand, zwembad en s avonds. Als je daar niet van houdt moet je er beter niet zijn. Aan het strand varen speedboten vlak naast de zwemmers en snorkelaars. Dit is niet fijn en onveilig, helaas is dit geen aandachtspunt voor directie van het resort. Eten is redelijk goed, wel veel barbecue (rook) en geroosterd vlees. Voldoende variatie. Lokale drank is geen aanrader. De host van touroperator is een vertegenwoordiger die zoveel mogelijk geld wil verdienen. De medewerkers van het resort doen veel moeite om je het naar de zin te maken. Kortom een aardige vakantie in dit resort met aandachtspunten.
Uitgaansleven 6,0
Cultuur 6,0
Omgeving 7,0
Stranden 6,0
Sfeer 7,0
Zorg voor natuur 6,0
10-7-2017
Sjoerd Niessen
Hotel, strand en snorkeltrip top, de stad is niets
(Zie verder mijn review van Steigenberger Aqua Magic). We hebben de stad gezien omdat wij een snorkeltrip zijn gaan doen. Aan de stad mis je niet veel. Vele gebouwen niet af en eigenlijk een beetje een bende. Ik ken veel mooiere Arabische steden, bijvoorbeeld in Marokko (Marrakesh en Fez o.a.). De snorkeltrip (dreamtour) genoemd bestaat uit twee stops op open water en 1 stop bij Paradise Island georganiseerd door Flashtours. Niet twijfelen, maar doen....! Op de heenreis kwamen we zelfs meerdere wilde dolfijnen tegen. Wat was dat mooi. Het rif...echt fenomenaal. Wat je in een dierentuin aquarium ziet beleef je nu in het echt, maar dan 100x zo mooi. Prachtige vissen in allerlei kleuren. Mijn oudste dochter heeft een rog gezien en was ondanks dat ze erg ziek was echt helemaal wild van de natuur onder water. Paradise Island is een prachtig eiland met een wit zandstrand met mooie riffen waar je zo naartoe zwemt. Echt een aanrader. Het strand bij het hotel was ook mooi, maar je merkt dat daar het rif toch meer is aangetast. Overigens konden we daar ook verschillende vissen zien. Wel ideaal met kleinere kinderen. Geef Hurghada vanwege het prachtige zeeleven een 8 maar als de stad mooi en cultureel was geweest was dat een 10 geweest.
  • ReisgezelschapMet jonge kinderen
Uitgaansleven 1,0
Cultuur 1,0
Omgeving 9,0
Stranden 9,0
Sfeer 1,0
10-6-2017
luc
strand, zee en cultuur vakantie
alles voor strand en zee en cultuur toch goed kijken je kan er ook in't zakt gezet worden door vele soorten activiteiten zowel voor zee , cultuur alsook bij het winkelen geen aanrader voor dames alleen. Opdringerige verkopers overal
Uitgaansleven 2,0
Zorg voor natuur 10,0
1-7-2017
yvonne
leuke stad
de stad zelf is ook erg leuk om even een bezoekje aan te brengen,,
  • ReisgezelschapAlleenreizend
Cultuur 9,0
Stranden 8,0
Sfeer 8,0
28-5-2017
I zwier
nice
Hurghada nice to be Warm klimaat, ontspanning zwemmen met dolfijnen
  • ReisgezelschapMet oudere kinderen
  • Reis vertrek datumMei 2017