Reviews over Playa del Carmen

Sfeer 8.3
Zorg voor natuur 9.1

6-11-2019
Guido Ickx
leuke vakantie met leuke uitstappen
12 daagse vakantie gehad met leuke uitstappen vriendelijke mensen (Maya,s ) tegen gekomen komen zeker nog eens terug
  • Reis vertrek datumOkt. 2019
Cultuur 9.0
29-6-2019
Mariska
Veilig, netjes, vriendelijk en schoon
Veilig, netjes, vriendelijk schoon
  • Reis vertrek datumJuni 2019
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
30-5-2019
Marita
Leuk, sfeervol, warm....
Playa del carmen is een levendig toeristenplaatsje, met veel winkels, terrasjes en restaurants. Je wordt er bijna de winkels ingetrokken, en iedereen heeft voor jou een speciale prijs. Bediening op terrasjes is goed. Het is er echter te warm om de hele dag rond te sjouwen.
  • Reis vertrek datumMei 2019
Cultuur 7.0
Sfeer 7.0
25-4-2019
Hubert
Gaan zeker nog eens terug.
Goed weer vanaf ca. Febr./Maart met geen of heel weinig regen. Veel bezienswaardigheden tav Maya cultuur. Vriendelijke mensen op het resort (Riu Playacar) en daarbuiten. We voelden ons overal veilig.
  • Reis vertrek datumMrt. 2019
15-11-2018
Ian & Sandra
Een kleurrijk en bruisend toeristenstadje
Dit was de derde keer in 12 jaar dat we in Mexico waren waarvan de laatste 2 x in Playa de Carmen. In tegenstelling tot sommige negatieve geluiden over criminaliteit en bende oorlogen hebben wij hier gelukkig niets van gemerkt. Wij voelden ons veilig. Wel is 't aanbod van drugs op straat toegenomen, maar dan ook mondjesmaat wordt je zo'n 1 x per dag aangesproken. Laten je gelijk met rust als je geen interesse hebt. Helaas wordt je ook hier tegenwoordig tot horendol aangesproken, je wandelweg blokkerend haast iedere winkel naar binnen getrokken. Voor sommigen vervelend, maar negeren en niet reageren helpt wel. Al met al blijft Playa del Carmen een gemêleerd, kleurrijk en bruisend toeristenstadje met voldoende vermaak en niet te dure versnaperingen.
  • Reis vertrek datumNov. 2018
Uitgaansleven 8.0
24-11-2018
Dewy
Wij willen terug, vakantie om nooit te vergeten!
25 oktober vloog ik samen met mijn beste vriendin naar mexico voor 16 dagen. Wat hebben wij daar de tijd van ons leven gehad. We verbleven in RIU playacar, een echte aanrader. Super aardig en vrolijk personeel. En over de luxe niks te klagen. Elke avond iets te doen voor jong en oud. Het uitgaans leven voor jongeren in de stad is top, 7 dagen per week zijn de discotheeks open. Coco bongo moet je echt minimaal 1x heen tijdens je verblijf. Voor 1000 pesos ben je binnen en kan je drinken wat je wil. In dezelfde straat zitten ook palazo en mandala ook 2 aanraders. Hou je meer van de natuur, zit je in playa del carmen ook zeker op zijn plek! Duiken, maya tempels bezoeken, er in keus genoeg. Binnen 20 minuten met de boot, sta op het eilandje cozumel, waar je de natuur kan bekijken op een scootertje of kan gaan snorkellen zoals wij, tussen de vele vissen! Wij hebben gehuild omdat we weer naar huis moesten. Maar gaan zeker nog eens terug!
Uitgaansleven 10.0
Cultuur 10.0
Sfeer 10.0
15-11-2018
Ellen floor
Te gek 😎👍
Super mooie streek... prachtige natuur met veel bezienswaardigheden
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
Stranden 9.0
Sfeer 9.0
Zorg voor natuur 9.0
9-10-2018
Claudia
Gezellig maar wel toeristisch
Leuke plek maar wel toeristisch. De 5th Ave is 3 km lang, je vind er zoal souvenirwinkels, kledingwinkels maar ook veel restaurants. Mijn tip is om niet op de 5th Ave te gaan eten maar een paar blokken verderop te gaan eten. Hier betaal je echt de helft van wat je op de 5th Ave betaald en het smaakt er zeker niet minder om. Ga zeker langs Cheester, een leuk Italiaans restaurant! Een aanrader. Mocht je via touroperator of een andere organisatie vliegen, boek dan daar zeker niet je excursies. Niet omdat het niet goed is maar je de hoofdprijs betaald. Ga op de 5th Ave je excursies boeken. Hij zit naast het Mexicaans restaurant La Parrilla. Laat je daar ook gerust aanspreken (want dit gebeurt echt heel veel op de 5th Ave) en kom in contact met gids. Zeer betrouwbaar en over de prijs valt te onderhandelen ;) Het strand is prima. Er lag wel zeewier maar ze doen hun best dit zoveel mogelijk weg te halen.
Uitgaansleven 9.0
Cultuur 6.0
Omgeving 7.0
Stranden 7.0
2-11-2018
Jan uit Volendam
Gezellig !
Playa del Carmen is een gezellig plaatsje met veel winkels met souvenirs maar ook met mooie grote bekende modezaken. Leuk om aan het eind van de dag een paar uurtjes door te brengen. Ook kun je hier leuke uitstapjes boeken, wij hebben goede ervaring met een nederlandse dame die in het centrum een klein boekingskantoortje heeft. Heel fijn om hier in het Nederlands duidelijkheid te krijgen over de wir war van mogelijkheden wat betreft de verschillende trips. Ze zit aan de rechterkant bijna aan het eind van de straat als je naar de veerboten loopt. Ze heeft ons een hele leuke middag op Cozumel bezorgd. - Park Xaret Mexico: Aantal hebben daar gezwommen met de dolfijnen (kan hier ook zonder het park te bezoeken) wat erg leuk was. Het wandelen onder water met grote zuurstofhelmen op is weggegooid geld (moet extra bijgeboekt worden) Avondshow was mooi maar erg lang. Al met al dit park is geen aanrader.
Uitgaansleven 8.0
Sfeer 9.0
26-7-2018
Mel
Was oké
Omgeving is super gezellig, maar als je opzoek bent naar een blauwe strand, níet doen! Playa del carmen heeft een bruin/groene stinkende zee.
  • Reis vertrek datumJuli 2018
Cultuur 7.0