Reviews over Mindelo

Zorg voor natuur 7.3

29-4-2018
Manissa
Gezellig, maar wel uitgespeeld na 5 dagen
Mindelo ligt op het eiland Sao Vicente en is een gezellig stadje. We zijn hier 5 nachten verbleven, dat was voldoende. De mensen zijn aardig, er is overal live muziek in de gezellige barretjes en als de wind het toelaat kun je heerlijk op het strand liggen. Als je een eilandtour boekt kun je het eiland in 1 dag zien :-)!
  • Reis vertrek datumApr. 2018
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 5.0
Sfeer 7.0
22-4-2018
Nieneke ten Hove
Bijzonder authentiek stadje aan zee
Authentiek rustig stadje met bijzondere restaurantjes, veel live muziek. De groente en fruithallen zijn mooi maar het mooiste vinden wij de visafslag. Bijzonder is de verkoop op straat. De kleurrijke mensen en de tegenstelling tussen rijk en arm. Dit zie je met name als je buiten het centrum komt. Dan besef je goed hoe het grote gros van de mensen leven. Stadje voelt goed qua sfeer en is zeker de moeite waard.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Uitgaansleven 7.0
Stranden 7.0
Zorg voor natuur 6.0
7-3-2018
Helma
Prima vakantiebestemming met wel veel wind
Stad Mindelo vrolijk chaotisch stadje. Vriendelijke mensen, soms kinderen die bedelen, maar niet op een opdringerige manier. Buureiland Santo Antao zeker de moeite waard.Mooier landschap dan San Vicente. Volgende keer zou ik daar mijn hotel kiezen. De wind was wel een spelbreker, vooral in januari en februari schijnt het vaak windkracht 7 te zijn.
  • Reis vertrek datumFeb. 2018
Uitgaansleven 6.0
Cultuur 6.0
Sfeer 8.0
Zorg voor natuur 7.0
4-8-2017
Anolina
Prachtig eiland!
Kaapverdie is op zichzelf een prachtig land. Maar San Vicente is mijn favoriete eiland en dan met name de stad Mindelo. De mensen zijn gezellig en behulpzaam. Ik voelde me er veilig. Er zijn verschillende stranden met helderblauw water. Ons favoriet was het strand Laginha en Calhau. Tegelijk was er veel cultuur en geschiedenis in de stad te zien. Karakteristieke huizen, beelden en straten. 's Avonds komt de stad helemaal tot leven. In de vooravond is er overal veel muziek en gezelligheid. Wij komen zeer zeker terug naar Mindelo.
  • Reis vertrek datumJuli 2016
Zorg voor natuur 7.0
11-12-2015
marian
prachtig eiland
Ik kom al meer dan 10 jaar op Saõ Vicente en ben nog nooit beroofd. Het is jammer dat mensen zo'n beeld creëren. Overal op de wereld lopen dieven rond. De mensen zijn heel vriendelijk en relaxed en als je duidelijk maakt dat je niet lastig wilt worden gevallen stoppen ze direct. Het is een heerlijk eiland.
  • Reis vertrek datumDec. 2014
Uitgaansleven 8.0
Cultuur 8.0
Sfeer 8.0
6-11-2014
Marianne Goossens
prachtige reisbestemming om te ontstressen
Vlakbij hotel Lazareto (op 2 min wandelafstand) heb je ook kinderspeeltuin "Copa", wat gloednieuw is en erg geschikt voor kinderen om te voetballen, baseballen enz. Vervoer van en naar de luchthaven of het stadscentrum is geen enkel probleem.
  • Reis vertrek datumOkt. 2014
Cultuur 8.0
Stranden 9.0
2-2-2014
W. Hartong
Leuk om 1 pf 2 dagen te blijven
Het stadje is klein. Omgeving erg droog en kaal. We hebben een mooie wandeling gemaakt van Salamansa naar Mindelo.. Vanuit Mindelo gaan er dagelijks noten naar san antao. Een echte aanrader.
  • Reis vertrek datumJan. 2014
11-1-2014
Tito
Is een prachtig eiland
Prachtig eiland met mooie stranden,vriendelijke mensen ,etc
  • Reisgezelschapalleenreizend
  • Reis vertrek datumMrt. 2013
Cultuur 9.0
Omgeving 9.0
Stranden 10.0
17-10-2011
Frank
Drukke carnavalsstad
Mindelo heeft een van de grootste havens van Cabo Verde. Er liggen diverse schepen in de haven, waarvan sommige half gezonken lijken te zijn. Uit de haven vertrekken ook de ferries naar Santo Antao. Tickets ter plaatse kopen, zo ver mogelijk van te voren. Controleer ook of de gewenste ferry wel vaart. Hek (embarkementroom) gaat 30 min van te voren pas open. Vol=vol. Mindelo is een drukke stad, maar heeft wel wat. Er zijn wat bezienswaardigheden, die je in een 1 a 2 uur allemaal wel gezien hebt. Het vliegveld is in een klein uurtje met de taxi te bereiken (10eur/10000cve). Midelo is redelijk goedkoop. Aan de haven heeft een Belg een afgeschermd gedeelte gebouwd, met restaurants, lounge rest. en rest. met zwembad. Aan de straatkant vind men daar beveiligde VISA pinautomaten. Toren van Belem is wel leuk om in te gaan (1 euro), leuk uitzicht op de straat vanaf het dak. Bij de Shell shop 2 koffie met melk voor totaal 1,30 euro. Er zijn diverse restaurants en bars.
  • Reis vertrek datumSept. 2011
Uitgaansleven 8.0